Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Si at vi har tittet litt på et hus som ligger til prisantydning 2,2 mill,hvor ville dere begynt å by? Det er flere og de har ligget ute lenge.Hvor langt under takst 'kan' man liksom by ?
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 2,2 og ligget ute en stund ville jeg nok bydd 1,9 for.
ett til! Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 du kan by så langt under takst som du måtte ønske,men det er opp til selger å godta... hva med å prøve 1,7 eller 1,8 da?om selger ikke godtar ,setter du bare opp litt.noen ganger lønner det seg å gi de kort frist,slik at de må tenke fort og andre som er med på budrunden må tenke fort!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Det sier jeg til mannen min også,men han tror folk blir fornærmet;-)'Vi har blitt enige om å prøve å kjøpe for under 2 mill inkl kost for vi vil kunne leve godt ved siden av.Og da er det litt mer hus å velge i hvis man kan by såpass under. Det verste som kan skje er jo at man får et nei...
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 1,9 er ikke et skambud og som du sier det verste som kan skje er å få nei.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Nei,det er jo ikke så lett å få solgt om dagen,her ligger det dobbelt så mange hus ute som for et halvt år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå