01-08-2008 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har vært plaget med masse kynnere den siste tiden, men ikke på denne måten.. Jeg har kjent dem som mensmurringer og at det har gått fra øverst i magen og nedover og så videre bak i korsryggen. Men nå blir plutselig magen stein hard og.. Er det bare en annen måte å ha kynnere på?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 jeg har vært sånn i flere uker. har vært på ahus for sjekk. for noen ganger er det virkelig så ille at jeg må puste meg igjennom de. fikk beskjed på torsdag da jeg var der sist at det er nok bare kroppen som forbereder seg til fødselen. jeg vil jo selvfølgelig merke nåe det virkelig er i gang, men det r nå slitsomt å gå sånn også. det kan være mye til tider så litt roligere. det er litt opp og ned egentlig. det er jo ikke system på de i det hele tatt, men kan være vondt ja. kjenner det i magen og ryggen.
01-08-2008 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Ja, sånn er det her og.. Mange av dem er bare ubehagelige, men det er noen som er virkelig vonde og.. Som jeg må slappe skikkelig av og bare konsentrere meg om å puste.. Jeg har ikke kjent dem på denne måten før så jeg ble litt bekymret her. Tenkte jo at jeg kunne spørre dere her inne da.. For det er nok ikke bare jeg som har det sånn,tenkte jeg Jammen da er det ikke noe skummelt da *Thank God* Synes det stadig skjer noe nytt med kroppen nå, veldig spennende å se hvordan kroppen min forbreder seg til den store dagen. Har jo ikke termin før 25 Juli, men det tar vel litt tid å forbrede seg på det som skal skje og kanskje?!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 jeg har også hatt utrolig mye nedpress, men fikk nå se på ul også at han ligger godt nede i bekkenet med hodet. jm kunne flytte bittelitt på det så det er jo ikke helt festet, men det trenger det jo ikke gjøre før det virkelig starter. men når man går sånn her da og det liksom skjer ting uten at det skjer noe så blir man jo litt utålmodig og da. hehe. sist gikk jeg i to uker med "rier" før det startet. men denne gangen begynte det tidligere og har vært vondere til tider. derfor ville legen jeg skulle inn å se hvordan ståa var. jm ville ikke grave så mye "Oppi der" i tilfelle hun startet det. jeg er 37 uker på tirsdag og de vil jo helst ikke at jeg føder før. så det er nok best å bare holde ut med dette. men fra uke 37 og utover skulle jeg bare ringe hvis det ble for slitsomt så skulle de heller se oppi der om det har begynt å modne seg eller åpne seg for da gjør det liksom ikke noe om det starter.
01-08-2008 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Åssen er det disse nedpressa kjennes ut som da? Klarer du å forklare det? Jeg var hos jm i går og fikk bekreftet at lillegutt hadde festet seg med hodet GODT ned i bekkenet. Hu fikk ikke rørt på det i det hele tatt. Jeg er i uke 37 jeg og, men +4 dager hehe.. Ja, jeg kan forstå hvorfor du blir utålmodig.. Det begynner sambo å bli her hehe.. Jeg har lissom "all verdens tid" enda jeg (a) Her er det sambo som vil at jeg skal pakke sykehusbaggen osv. hehe.. Det er litt koselig det og da Jeg har jo pakket sykehusbaggen, men bare med klær og ting til lillegutt og ikke til meg (a) hehe.. Burde vel kanskje ta å pakke den helt og ta igjen glidelåsen hehe
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 hehe ja har såvidt begynt å pakke jeg og. tenkte kanskje det var litt lurt, men er ikke ferdig. burde pakke ferdig i dag så er det gjort. tar jo egentlig ikke sååå lang tid. hehe tja åssen forklare? hmm det kjennes rett og slett ut som han kommer ut noen ganger. det er ikke vondt men ubehagelig. jeg kjenner liksom et press oppi tissen. hehe.. at det er noe som vil ut der=) men jeg merket ikke noe sånt sist gang. men fikk også beskjed om at man gjerne kjenner det mere med nr to. men det var ikke så rart siden min også lå godt nede i bekkenet nå.
01-08-2008 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2008 Åkei.. Det eneste jeg kjenner er at han presser seg ned noen ganger og jeg klarer ikke å stå rett.. Da krymper jeg lissom litt sammen for å si det sånn. Men da har jeg samtidig litt vondt i ryggen og så det er nok derfor jeg kryper litt sammen.. Gleder meg veldig til den store dagen.. Det skal bli godt å få han ut.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå