Endelig ny spire i magen Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei Sitter å nyter ferien med litt vin. Deilig. Ser det er flere av oss som har tatt ferie nå. Da jeg lurer på hva og hvor vi skal jeg skal være hjemme med snuppa med 2 uker, vi drar på ferie i nord i 2 uker. Snuppa har vært på ferie hos bestemor i noen dager... tror jammen hun har koset seg masse. GOD sommer små og store! Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hei :-) Vi kjører til Sørlandet i dag, har fått leid hytte gjennom jobben i en uke. Det er ikke meldt det beste været, men bare det å komme seg vekk sammen blir herlig. Så har Mia og jeg to uker til, og så har pappa'n en uke med henne. Da skal vi bare være i nærheten her hjemme. Mia tok for øvrig sitt første bad i havet i går, ble med morfar ut på Nesodden, det var moro! God ferie alle sammen, vi gleder oss til å se bilder på Facebook og håper alle får en knallfin sommer! :-) Klem fra mamma & Mia
Tussi og Maja Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Maja og jeg har vært to uker i Trøndelag. Har kost oss med familie og venner der. Nå er jeg fortsatt i permisjon, jeg da (til ut juli). Men så skal pappaen ha to uker fri fra neste uke, og da drar vi en tur til Danmark. Har leid en leilighet i nærheten av Blokkhus. Deilig med sommer og (i hvert fall til tider) sol og varme! Første uka i august skal Maja være hos bestemor i Trødelag mens vi er i jobb. Det blir første gangen hun er borte fra oss begge mer enn en dag. Jeg gruer meg, men hun kommer sikkert til å stortrives! Blir nok verst for oss foreldre, men en gang skal være den første! Håper dere får en strålende sommer med masse sol og fine opplevelser!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hei. Ja her har vi tatt ferie og har havnet i skikkelig feriemodus. Kom hjem i dag etter noen dager i København. Mathilde har vært i storhumør og vi har bare hatt det så koselig. Hun sovnet til og med litt i vogna på kveldene så vi kunne sitte ute og ta oss ett glass vin. Nå blir vi hjemme noen dager før vi reiser nedover til mine foreldre i Kristiansand. Der nede blir det nok både Dyreparken, stranda og være sammen med venner og familie. Siste helgen i ferien skal vi alene til Gålå sammen med venner for å se Peer Gynt spelet. Det blir deilig med en barnefri helg og spesielt siden vi feirer 5 års bryllupsdag. Ha en super ferie alle sammen.
Bellen^2 Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har hatt min første feriedag i dag, dvs bare jobbet tre timer nå på kvelden:) Vi skal farte litt rundt denne uken, så blir det tre dagers barnefritt bryllup i Sverige i helgen, og på mandag setter vi snuten Nordover til Lofoten. Disse dagene kommer jammen til å gå fort ja! God sommer alle sammen!
Solstråle72 Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Jeg startet ferien mandag. Har dratt til Sogn og blir nok her hele ferien. Mulig en tur til Bergen viss været blir bra. Her regner det nemlig trollkjerringer!!! Men, men vi håper på at meldingene for neste uke slår til og at solen dukker opp igjen :-)Vi skal også i bryllup første helgen i august. Det er ikke lenger borte enn i nabokommunen, men det blir nok moro og full rulle likevel :-):-). God Sommer alle sammen, stor og små!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå