Yo&La+spire Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hadde en skikkelig ekkel opplevelse da eg besøkte pappa (hjemstedet mitt) for snart 2 uker siden....Eg og snuppa og lillesøstera mi vent på bussen og snuppa gikk og tulla "løst". Hun var selvfølgelig på fortauet og eg passet på at hun ikke gikk ut i veien, annså henne som trygg der hun var da. Så kommer en fyr på moped, kjempestor fart (mye større enn lovlig) og kjører inn på fortauet rett der vi står! Han kjørte forbi mindre enn en halv meter fra snuppa og eg vil ikke tenkte på hva som hadde sjedd om han hadde mistet kontrollen da, hun hadde løpt ut eller falt foran han (han kjørte mitt mellom meg og henne så eg hadde ingen kontroll over henne). Blir dårlig når eg tenker på dette..... Eg har veldig lyst å anmelde dette. Synes ikke han bare skal få fortsette slik uten at det får konsekvenser for dette kunne gått veldig galt! Det er sannsynligvis ikke første, eller siste, gangen han gjør noe slikt. Han hadde ingenting oppe på fortauet å gjøre og gjorde dette bare for å skremme. Problemet er at eg er redd. Eg vet hvem han er, og han vet også hvem eg er. Dette er en fyr som har voldtatt lillesøstra si, og pleide å banke opp meg og veninnene mine når vi gikk på barneskolen. En ekte drittsekk rett og slett. Eg er redd for at han skal finne ut at det er eg som har anmeldt han og vil helst ikke ha noe med han å gjøre.... Hva gjør eg? Kan eg anmelde det uten at han får vite det? (at politiet holder øye med han på noen måte...) Må eg gjøre dette på hjemstedet mitt, der det sjedde, eller kan eg gå til en annen politistasjon som sender det videre...? Hva skjer visst eg anmelder det (han har garantert vert i kontakt med politiet før)? Hjelp...?
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg ville snakket med politiet og gjort dem obs på han hvertfall. Tror ikke du kan anmelde han anonymt desverre. (TROR) Samboer holdt på å ta fatt i 2 ungdommer som suste rundt på en crosser i går, dem fikk en smule panikk og slapp unna ved å kjøre i grøften og suste avgårde. 20 min etterpå kom dem syklende forbi hehehe...
NoDoubt Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Helt ærlig så tror jeg ikke det er noe å anmelde. Vil tro politiet henlegger saken siden ingen ble skadet.
Gunn og Gutta Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Ikke for å være negativ, men dette er tydligvis en kar som har liten respekt for norske lover, og det eneste som vil skje i dette tilfelle, er at han om ei stund får brev om anmeldelsen, der det står at saken er henlagt p.g.a bevisets stilling, og det vil bare gi han økt selvtilit til å fortsette å drite i lover, for snuten klarer aldri å ta ham likevel...... Håper dere får noe på han som kan bevises og straffes, uten at han skader andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå