Fembarnsmor Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Er lærer , men er for tiden i fødselspermisjon. Tenker nå på å videreutdanne meg mens jeg er i permisjon. Som 5 barnsmor vil det være enklest å starte på et nettbasert studium. Er det noen som har erfaring med studiet "IKT i læring 1 "(digital kompetanse 1) fra NKI eller fra Norsk nettskole?? Håper mange har tid til å svare...........
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 har ikke erfaring nei. Men IKT er jo kjekt å ha for lærere flest. Men se om du finner et nettbasert studie fra en vanlig høgskole, det gir mer anerkjennelse og det koster mindre. Høgskolen i volda har feks flere nettbaserte, uten at jeg vet hva de tilbyr.
Fembarnsmor Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Norsk nettskole samarbeider visst med høgskolen i Volda- og er også billigere enn NKI. Håper på flere synspunkter..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 du har ikke mulighet til å knytte deg opp mot en høgskole, da?? Ikke noe i nærheten som virker ok? IKT er alltid bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå