Gå til innhold

Hva ville dere hatt i barselgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stesøsteren min fikk ei jente i dag, og jeg har aldri gitt noen barselgave når søsken har født før. Men så sa hun tidligere i sommer at hun ville gi meg et bæresjal hun skulle sy selv i barselgave. Så da må jo nesten jeg gi henne noe også da... Men hva?? Har jo kjøpt noe til veslefrøkna, men har lyst til å gi mamman noe som er til henne og ikke babyen, liksom... Er bare helt tom for ideer... Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

da jeg ble tante for 1.gang kjøpte jeg et gullarmbånd til jenta.

Men forslag til gave til mor:

Et smykke

Gode sko (skal jo trille litt)

Gavekort på hudpleie

Kinobilletter til mor og far og at du er barnevakt...

Lykke til..

Skrevet

Hva med sånn mor-barn smykke? Er det ikke englebarnsmykke det heter tro? Det er et kjede der man henger på et anheng for hver gutt el jente man har. Jeg har et kjede med et gutteanheng på, siden jeg har en gutt. Synes disse smykkene er nydelige.

Skrevet

Gi henne ting hun har for. Som kremer både til baby og henne.

Skrevet

Kan du komme på noe hun har ønsket seg, men ikke kjøpt til seg selv? Kanskje noe hun har hatt lyst på i sv.skapet som hun har savnet? Og kan ha nå? Eller hva med utstyr til babyen som er veldig kjekt å få, syntes iallefall jeg. Babygym/trapes, vippestol, tripptrapp eller annen stol til kjøkkenet til babyen? Åja nå leser jeg at du vil ha bare til henne hehe..

Er det noe klær hun ønsker seg? Noe hun samler på? ett fint bilde? Spa? Frisør time?

Lykke til med valg. Håper du finner på noe bra som faller i smak:)

Skrevet

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å få et fenalår! helt seriøst...

hm...tar hun vare på hendene sine? kunne anbefalt mary kays satin hands-set...det er bare driiitherlig

en hårkur, en god body butter eller kanskje et par nye solbriller... vær kreativ=)

Skrevet

Hei. Jeg har født to ganger før. Det jeg ønsket meg aller mest etter endt svangerskap, var nye klær spes undertøy. Alt det gamle var litt for smått, eller litt umoderne. Dessuten stod kremer og dusjsåpe etc høyt på lista. Selv om man får dårligere tid til egenpleie etter fødsel, er det svært etterlengtet når man først får muligheten.

Skrevet

Glemte å si at den mest mislykkede gaven jeg fikk, var aromaterapi. Jeg hadde melkespreng til tusen og lak som bare det. Helt umulig å slappe av. Nei, sats på en fin ammetopp eller sexy ammebh med truse. Det finnes faktisk. Eller kanskje noen stilige topper som ikke har noe med graviditet å gjøre :)

Skrevet

Hårkur, og du som masserer hodebunnen mens hun ligger bakover i stresslessen med ansiktsmaske og agurk på øynene.

Jeg ville gjerne hatt aromaterapi eller massasje/spa, men det er liksom vanskelig å forlate den lille, så noe som kan nytes i hjemmet er flott.

Undertøy er også en god ide, men det er jo amme-bh som teller en god stund fremover da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...