Gå til innhold

andre som er plaga med luftsmerter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter liksom i siden/bak nederst i ryggen:( er 6 uker på veg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener jeg, at du må prompe liksom? Jeg prompa en del i starten.

Skrevet

Heisann!

Eg var veldig plaga med luftsmerter i nokre veker (trur det må ha vore ca frå veke 12-15 eller noko slikt). Er i veke 20 no, og har ikkje spesielle problemer med det lengre. Det var skikkeleg ubehageleg. Ganske så vondt, og ikkje akkurat morsom sosialt sett....:-/

Eg åt ein del grovt brød og svisker, og passa på å trimme.

Håpar det snart går over for deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...