fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 sitter liksom i siden/bak nederst i ryggen:( er 6 uker på veg
*DumOgDeilig* Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Skjønner ikke helt hva du mener jeg, at du må prompe liksom? Jeg prompa en del i starten.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Heisann! Eg var veldig plaga med luftsmerter i nokre veker (trur det må ha vore ca frå veke 12-15 eller noko slikt). Er i veke 20 no, og har ikkje spesielle problemer med det lengre. Det var skikkeleg ubehageleg. Ganske så vondt, og ikkje akkurat morsom sosialt sett....:-/ Eg åt ein del grovt brød og svisker, og passa på å trimme. Håpar det snart går over for deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå