fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 sitter liksom i siden/bak ryggen:( ...føler meg oppblåst!
minimee->Trym Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Åh... Gjett om, føler meg oppblåst hele tiden! Ikke bare det, mye luft kommer ukontrollert også noe som er veldig flaut!!!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 har du vondt du og? tenker jo gale eg med ein gang er har vondt! gleder meg til eg kommer langt ut i svangerskapet:)
minimee->Trym Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har vondt ja, luftsmertene i magen kommer og går, men har et konstant press i nedre del av ryggen merker jeg. Ganske sikker på at det er luftsmerter ja... Med tanke på livmora utvider seg etter hvert, lurer jeg på om vi må slite med dette ut svangerskapet gitt...
Gjest Tina-Mari Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Hei jenter! Nå vet ikke jeg hvor langt ut i svangerskapet *å for et flott ord* dere er, men jeg er ikke mer enn 4+4 og jeg fiser heeeele dagen! Jeg trodde ikke jeg kunne produsere slike mengder! Og de kommer når de vil, og hvor de vil. Flaut!! Ja jeg innrømmer det, jeg har skyldt på bikkja i ny og ne.. Jeg har ikke smerter på den måten dere beskriver, men jeg er sikker på at jeg kan kjenne en fis bli til overst i tarm systemet mitt, og jeg kjenner den "rusler" nedover og rett ut. Ingen vits å kjempe imot!
Squirrel79 Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Gjett om! Har fryktelig oppblåst mage, og myyyye luft. Natta etter jeg testa positivt så våkna jeg med kjempesmerter i magen, og satte meg på do. Da kom det bare masse luft. Jeg var klissvåt av svette fordi det gjorde så vondt. Har heldigvis ikke hatt så vondt siden, men hender det kniper. Har lest at i enkelte tilfeller kan det sammenlignes med kolikk. Jeg er ca. 10+5 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå