Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES!! Da var jeg gravid for 2. og forhåpentligvis siste gang! Jeg har en datter fra før som nylig ble 3 år. Mars 2009 blir hun storesøster! Litt til dere som prøver, denne gangen testet jeg positivt 2 dager før IKM, og eneste tegnet var - utrolig - ømme bryster. De er enda ømme, og har vørt det 4 dager nå.. Men datteren min hadde jeg ikke det, da var det kun kraftige mensmurringer (men da ingen mens!). Både da og nå ble jeg gravid i 3. PP! Kanskje et tegn....!

Jeg håper alt går bra og ønsker dere alle lykke til med prøvingen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spiren :o) Kos deg med den voksende magen!

Skrevet

gratulerer, er morro å være gravid :D Koselig :D

Skrevet

Gratulerer!

Jeg testet også positivt idag, 3 dager før IKM. Og det viste en svak strek(så håper virkelig at jeg er gravid)... Jeg har også hatt ømme bryster de siste dagene, derfor klarte jeg ikke å vente.

Hadde ingen slike tegn med den første, men ingen svangerskap er vel like så...

Lykke til med spiren!

Skrevet

Gratulerer begge to! :)

Jeg testet positivt i går kveld, på IKM. Hvis alt går bra blir det mars-babyer på oss! :)

Lykke til begge to! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Så heldig du er! Kos deg masse og nyt følelsen!

Skrevet

Heldig du er :) Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulere så mye!! :) Misunnelig nu..

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :0)

Skrevet

GRATULERER så mye. Kos dere med spirene og lykke til videre.

Sommerhilsen fra

Skrevet

Gratulerer. Håper å være der selv snart, som alle her inne.

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Gratulerer så mye med spire :)

Hold av en plass til meg også inne på 1 trim, jeg vil også være med om ca 14 dager :))

Skrevet

Grattulere så mye, jeg hadde ikke hatt bakkekontakt om jeg var dere!! Jeg har hatt så ømme bryster jeg også, det har jeg aldrig, uansett i perioden, skulle hatt mens i dag, men den kom ikke...så da tok jeg en test i lunshen (!!) Utolmodig som jeg er, men den var negativ, kan det ha noe med saken å gjøre at jeg hadde drukket mye i dag? Eller hadde den vært positiv i dag om jeg var gravid?

Skrevet

Gratulerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...