Gå til innhold

Jeg har blødd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kommet litt blod i trusa da jeg var på do ista, og det var litt lyserosa på pariet.....

Kan det være starten på sa???? Eller er det mere blod da?

Hadde en liten blødning omtrent på samme tid i forige svangerskap og det gikk helt fint. Men kjenner jeg er mye mere redd denne gangen...hører jo om så mange som har sa hele tiden nå!

Har aldri hatt en sa, så dette er veldig skremmende kjenner jeg :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske normalt å ha noen småblødniger, men dersom du får kraftige kramper og blødninger i styrke med en kraftig mens er det muligens en SA. Dersom du skulle oppleve mer blødninger, bør du ta kontakt med lege for å få UL, det kan du også gjøre uansett for å være på den sikre siden.

Bare prøv å slappe av og ikke stresse med det, ikke noe bedre du får gjort til eller fra dessverre...

Skrevet

Har ikke blødd noe mere siden i går kveld....

burde jeg allikevel kontakte lege? Skal jeg vente til mandag eller burde jeg ta en tur til legevakten? (eller er det bare hysterisk?)

Er så fryktelig usikker....

Skrevet

Hei kosemoms, det var ingen hyggelig opplevelser for deg, men det sies jo at det er ganske vanlig med småblødninger underveis i svangerskapet. Så lenge du ikke blør mengder eller får vondt tror jeg nok du kan ta det med ro (men skjønner godt at det er vanskelig) Hvis du fortsatt er veldig urolig i morgen, ville jeg tatt en telefon til fastlegen din. Du skal vel uansett bestille time der snart? kan jo være greit å snakke med en fagperson om det.

Stor klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...