Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Proppen gikk i morges og nå er det igang!! Hele dagen har jeg hatt mens smerter nede i magen, vekslet i styrke. Utover kvelden har det hele tatt seg kraftig opp og nå sitter jeg her med rier vekslende mellom 10 og 15 min i mellom! De varer mellom 45 sek og minuttet, begynner å merket de godt. Har prøvd å ligge på sengen, men det gjorde bare vondt verre, jeg må opp å gå eller sitte.' Gleder meg til å treffe lillebror!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Oi så spennende=) Lykke til=)
01-08-2008 Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Helt enig med hu over meg HELDIGGRIS hehe.. Jeg har jo noen dager igjen da, men jeg synes alle som får baby før jeg er kjempe heldige.. Jeg gleder meg så mye til å treffe prinsen i magen! Lykke til
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jammen gikk det unna i natt!! kl ett i natt hadde riene økt kraftig, var urytmisk, mellom 2 og 7 min imellom. Ringte storken kvart på to og de villle ha meg opp. Kl halv tre var vi oppe og da hadde jeg 6 cm åpning!! Fem på tre gikk vannet og fem på fire var gullet ute:) Måtte sy noen pyntesting! Nå koser vi oss sammen på barsel. 3560g 51cm og 34 rundt hodet. Lykke til alle dere som venter!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer med babyen. Jammen er du flink til å oppdatere oss her inne kjapt. Har du dataen med deg på barsel?
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer! Skal si det gikk unna Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå