Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om disse kommer å salg, og evt. når? Hvor er de billigst?Kun det som mangler nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke når, men de er ofte på salg på Barnas Hus. Sikkert ikke lenge før de kommer på salg igjen. Ellers er de noe billigere i Sverige, koster 1899 svenske kroner, noe som blir ca 1613 norske kroner. (på Babyproffsen iallefall)

Skrevet

Ps: det var for den lange posen. Tror lilleprinsen.no har den som er kortere og der er de billigere enn i butikken ihvertfall.

Skrevet

Jeg fikk kjøpt Odenwàlder posen med bamse inni på Babyproffsen i Charlottenberg til 800,- nok. Ringte dagen før og spurte om de hadde og fikk bekreftet dette. Da jeg kom og spurte etter vinterposer hadde de 50% på disse. Odenwalder posene lå ikke i butikken ,men siden jeg hadde ringt å spurt dagen før hentet hun den jeg ville ha, og snill som hun var gav hun meg 50% også på denne. Kjøpte også Acta Graco Logico S Hp til 1467,- svenske så vi gjordet det skarpt den dagen vi. Acta Graco har kommet veldig bra ut i test. Bor dere i nærheten kan det jo lønne seg å ta en tur. De har nettbutikk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...