Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Noen som vet om disse kommer å salg, og evt. når? Hvor er de billigst?Kun det som mangler nå.....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke når, men de er ofte på salg på Barnas Hus. Sikkert ikke lenge før de kommer på salg igjen. Ellers er de noe billigere i Sverige, koster 1899 svenske kroner, noe som blir ca 1613 norske kroner. (på Babyproffsen iallefall)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Ps: det var for den lange posen. Tror lilleprinsen.no har den som er kortere og der er de billigere enn i butikken ihvertfall.
Mom for two Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk kjøpt Odenwàlder posen med bamse inni på Babyproffsen i Charlottenberg til 800,- nok. Ringte dagen før og spurte om de hadde og fikk bekreftet dette. Da jeg kom og spurte etter vinterposer hadde de 50% på disse. Odenwalder posene lå ikke i butikken ,men siden jeg hadde ringt å spurt dagen før hentet hun den jeg ville ha, og snill som hun var gav hun meg 50% også på denne. Kjøpte også Acta Graco Logico S Hp til 1467,- svenske så vi gjordet det skarpt den dagen vi. Acta Graco har kommet veldig bra ut i test. Bor dere i nærheten kan det jo lønne seg å ta en tur. De har nettbutikk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå