Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Går dere uten bh hjemme (altså i BARE trusa ikke annet)? Unnskyld at jeg spør, men her har det da flyttet inn noen i naboleiligheten, å i hele dag har en dame der gått i BARE trusa ikke noe annet. Jada vet jeg IKKE skal bry meg, men når vi er ute på verandaen ser vi jo rett bort dit. De flyttet inn i går, så jeg aner ikke hvem de er eller noe. Er det virkelig vanlig at folk går sånn? Vi bor jo sånn at det er mye trafikk osv, Vi hadde en del besøk i dag, sønnen min har hatt bursdagselskap. Å de begynte jo å lure når dama gikk nesten i nettoen.. Jaja, kommer vel mye dritt nå, men jeg aner virkelig ikke om jeg skal le eller grine.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg gjør det, men har ikke nor særlig innsyn akkurat... Grunnen til at jeg gjør det: Det er kjempevarmt og jeg prøver å herde brystvortene mine før amming...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Kanskje nabo'n din bodde slik før at ingen så henne hvis hun sprada rundt i bare trusa, det gjorde nemlig jeg før, kunne gå rundt hjemme i bare trusa uten at noen så meg, da jeg flytt oppdaga jeg etterhvert at det kunne jeg IKKE her, så plutselig rett i øya på nabo'n en morgen, da var det på med litt mer klær ja :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har gått i bikinibuksa og ingen overdel i hele dag pga varmen. Dør av varme her! Går i dusjen hver 20.minutt for å kjøle meg ned....Tror jeg døøøøøøøør snart!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Nei.Men det er fordi folk kan se inn,hadde de ikke kunne ha gjort det så hadde jeg gått i bare trusa. Det er ikke sikkert at hun dama er klar over at noen kan se inn. Jeg mener at så lenge man kan se inn ,skal man ta hensyn og evt trekke for gardiner osv..... Spiller ingen rolle om det er mann eller dame.Men hadde en mann gjort det ,så hadde det sikkert blitt tatt som blotting....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har gjort det. Er du min nabo, kanskje?? Skal skjerpe meg...:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Er ikke enig med deg mamma`n til william. Mener at det du gjør i ditt eget hjem er opp til deg. Om du da har nysgjerrige naboer, kan de skylde seg selv. Syntes det er idioti å ta hensyn til naboen når du sitter inne i din egen leilighet!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Hehe, tror ikke det er deg nei:-) Hun er 50/60år.. Hun vet garantert at folk ser henne, for når vi kjører forbi kjører vi "under" verandaen på en måte, så mangen som går og kan se opp. Å vi og mangen andre naboer ser rett på verandaen. Jaja, hun oppdager vel en dag at det kan være lurt å kle på seg:-) Til dere som går uten bh, skulle gjerne gjort det samme om vi bodde sånn at INGEN kunne se meg. Er jo såååå vart om dagene, men er vel best å beholde klær på.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Enig med deg, man må kunne gå naken innenfor siden egne vegger, men føler jeg at noen kan se meg gjør jeg det ikke, men jeg tenker at det er ingen som må se inn til meg, er jo frivillig det! Men såklart, hadde det vært barneselskap i nærheten hadde jeg kledd på meg hvis jeg visste de kunne se meg!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 til 23.23 Hun er mye ute på verandaen, skal vi da gå inn så vi ikke ser henne da? Hmmm...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Jeg er ikke 23.23, men innenfor sine egne vegger må det være greit, men ikke ute på verandan, da få ho heller reise på ei nudistrand:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Nei, men MÅ dere sitte å se på henne da? Hilsen anonym 23:23
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 23.32, er enig med deg. Hadde hun vert inne hadde jeg ikke brydd meg. For da hadde jeg jo ikke sett henne heller, hehe.. Men hun er jo ute en del + hun gikk utenfor leiligheten også. Akuratt da kom søskenbarne mitt med familien (tre barn), de fikk jo sjokk, hehe.. Så jeg får vel ikke mer besøk av de mer;-p
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 jeg synes det er mangel på respekt å gå halvnaken rundt på egen veranda om folk bor tett sammen, det er ekkelt for de som tilfeldigvis ser på og man føler seg som en snoker i sitt eget hjem. selv om det er i eget hjem skal man ta hensyn til folk rundt seg! synes nå jeg da...rekner med at det er mange som er uenig...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 Anonym 23.23, nei vi må ikke det. Men nå er det jo sånn at verandaen vår kan IKKE flyttes på, sa da har vi et problem.. Om vi vil eller ikke ser vi rett bort.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 til 23.36 er enig med deg. Synst ikke det er noe gøy om vi "må sitte inne" hele sommeren for at hun skal gå der "halvnaken", for jeg kommer IKKE til å si noe. Men føler jo at vi "glor" selv om vi bare sitter ute å ikke akuratt stirrer bort dit. Jeg har jo en 2åring som helst ikke bør se dette, for han kommer garantert med sin kommentar ÆSJ Det vil jeg ikke hun skal høre fra min gutt Hi
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #19 Skrevet 5. juli 2008 Hehehe...Ja, da har dere et problem. Når jeg ikke er gravid, og føler meg på topp.... kroppslig, har jeg ingen problem med å slenge meg toppløs på verandaen, så får folk kikke om de vil eller drite i det. Tror de fleste har sett en pupp før liksom... anonym 23:23
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #20 Skrevet 5. juli 2008 anonym 23.23, hadde hun bare vert noe å sett på;-) Men hun har skikkelig hengepupper =D
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #21 Skrevet 5. juli 2008 Hihihihi. Du får gå ned å be henne trene boobisene til neste sommer! Neida, uff....Stakkar.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #22 Skrevet 5. juli 2008 Hehe.. Samboeren min trodde ikke på det når gjesten kom i dag å sa hva de hadde sett, så han fikk helt sjokk.. Godt han ikke liker "gamle" damer, hehe
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #23 Skrevet 5. juli 2008 Ja, ikkesant! Bra det ikke er ei pen, fresh tutte som ligger der å sprader...hehehe. Da hadde jeg kjøpt skylapper til mannen min
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #24 Skrevet 5. juli 2008 Det tror jeg at jeg også hadde gjort;) Eller tatt han med på laaaaaaang ferie, komt tilbake til vinteren i håp om at hun holder seg inne med puppene sine, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå