Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hvordan ornder man dette? Har leita litt rundt på nett, men finner ikke noe annet enn avis og Hertz rund her vi bor. Ikke kjenner vi noen med "fin" bil heller. Så er det noen som har tips? Kanskje dere kjenner noen som har en bil i Oppland/Hedmarks området?
pandabjørn Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 nå vet jeg ikke om det gjelder transport av dere og forlovere eller hele selskapet?? det skriver du ingen ting om vi brukte bare bilen våres en passat, jeg hadde lyst å leie limosin men det ville ikke samboern så da ble det bare en vanlig bil... hvis dere ikke har noen kjente med fin bil så får dere bruke den dere har...er jo ikke så veldig nøye hva slags bil det er hvis ikke bilen er 20 år gammel og rusten da
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Er transport av oss og forovere det er snakk om ja. Problemet er bare det at vår egen bil må brukes som transportmiddel for våre egne barn:) Så derfor står vi der uten ledig bil....ellers så hadde vi jo gjort det sånn. å nok gå litt i tenkeboksen å se hvordan vi kan løse dette.
pandabjørn Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 hva med foreldrene deres da? kan ikke de ta ungene i bilen sin.. vi hadde også det dilema i begynnelsen, men så fant vi ut at vi skulle ha våres bil og mine foreldre skulle ta ungene i bilen dems så min mann satt setene klar i mine foreldres bil og vips så var den saken biff.. kan ikke dere også gjøre det på den måten vi gjorde da?? regner med at dere har foreldre som har både bil og lappen?? hvis ikke så har jeg ingen flere god ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå