Gå til innhold

Noen med auramigrene/migrene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere oftere anfall nå som gravid enn før?

Jeg har auramigerne og vanligvis har jeg bare anfall kanskje en gang i året. Hadde ingen da jeg gikk gravid med nr.1. Nå er jeg straks 10 uker på vei og har hatt 2 anfall med 3 ukers mellomrom. Det jeg hadde i går kom på venstre side av kroppen og ikke høyre som jeg har hatt før-og det kom 2 ganger (nummenheten kom 2 ganger med noen timers mellomrom). Huff-også jeg som ikke har hatt noen plager til nå-verken trøtthet,kvalme,vonde pupper-ingenting. Er det dette som skal være "vondtene" mine? Da tar jeg heller kvalmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget med aura migrene ca 2-3 ganger i året.. men da jeg ble gravid hadde jeg 5 anfall med aura, KRAFTIG hodepine, lys sky og oppkast i løpet av de 12 første ukene.. Men siden da har jeg ikke hatt det !! Legen sa at ofte er det verst de første 3 mnd! Nesten alt er bedre enn migrene!

Håpe du slipper å få flere anfall.

Jeg er nå 26+5, å har ingen plager lengre! *Bank i bordet* Hehe

Skrevet

Desverre har jeg også auramigrene. Dette er mitt første svangerskap og er nå i uke 21. De første 3 månedene hadde jeg det ofte, men nå har jeg det heldigvis ikke lenger (BANK I BORDET). Det er vist vanlig med økt auramigrene når man er gravid.

Skrevet

Før gravditeten pleide jeg å ha anfall ca. 1 gang i mnd. I begynnelsen av graviditeten hadde jeg det flere ganger i uken. Gav seg rundt uke 11. Nå er jeg 29 uker på vei, og har ikke hatt et eneste anfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...