FuckFace Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Your help is needed igjen... Du driver med tatoveringer sier du... Tegner du selv da? Lyst å hjelpe meg med en liten sak? Skal ha en til tatovering, vet hva jeg skal ha, men trenger noen som kan tegne den............ )
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Klart jeg hjelper en kranglefant i nød=) Send meg en pm snuppa=)
FuckFace Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 PM er sendt!! Fikk forresten kjolen idag... UUÆÆÆÆ, jævli sexy og satt som et skudd!!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 PM tilbake=) Svarte så fort du fikk den da..Forlanger å se bilde takk=)
FuckFace Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Har lagt inn bilde på profilen. Et kjapt bilde tatt med tlf, men kjolen er på iallefall... hehe Skal sjekke ut linken du sendte go gi tilbakemelding! Takker for hjelpen! )
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Bare hyggelig du.......aaahhhhhh nydelig kjole *babe*...jeg og vil ha en slik ..æææææææ.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå