Dodlimammatil2 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei, jeg synes det hadde vært gøy og hørt fra andre som er like mye på vei om sympomer?? Jeg er i dag 8 + 1 dag på vei, har enda litt ømme pupper, men er egentlig bedre enn det har vært... jeg får av og til verk i magen og nedre del av ryggen, men ellers kjenner jeg lite til det hele... er også litt sliten, men dette varierer fra dag til dag... Noen andre som vil dele symptomer?
momaja 8+6 Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hei:) Jeg har de samme symptomene som deg, er småkvalm innimellom, brekninger innimellom, små vondt i puppene(har vært mye verre) får litt verk i ryggen av og til, ¨menssmerter¨, veldig trøtt og fort sliten og andpusten.
Spent Hattiec... Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hei! 8+1 her også. Har sovet i hele dag, kun med unntak av måltider som min kjære tilbereder og serverer. Er begynt å bli litt kvalm nå og hadde skikkelige "menssmerter" i dag. Trodde nesten at jeg mistet et øyeblikk. Alt er heldigvis bra nå! Gruer meg til å jobbe i morgen!
enda en Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 8+3 idag, og symptomene er: sammentrekninger i livmora (svake, ufarlige), sliten rygg v/anstrengelser, antydning til bekkenløsning , ettermiddags og kvelds-kvalme , kjempetrøtt enkelte dager, humørsvingninger... Puppene slutta å være ømme i ca uke 6, men har ikke vært plaget med det de andre sv.skapene heller. Kvalmen har kommet og gått, nå er det e.m og kveld som gjelder.
Dodlimammatil2 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg også må tilføye at jeg blir veeeldig fort andpusten, bare av å gå opp trapper
smilan Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Går den siste dagen min på uke 8 i dag Denne uka har jeg ikke merket så mye egentlig, men har vært flink til å ha med meg saft på flaske slik at jeg kan hindre kvalmen, 3 sekunder etter å ha fått sultfornemmelsen.. Beste er å få opp blodsukkeret... Puppene har ikke vært såre på noen dager - men til gjengjeld tok de igjen for det når jeg skulle ut av senga i dag tili... Jajja; hva kan jeg si?.... Koselig detta Klemmer
VIL ha nr.2! Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hei hei. Er også 8uker på vei. Men er det bare meg her som ikke har noen "plager" i det hele tatt? Blir nesten litt nervøs jeg..er det noe der inne i det hele tatt liksom? Det eneste jeg har merka er at jeg er veldig slapp og sliten. I tillegg målte j blodtrykket mitt i går, og det var på 90/50! Burde vært høyere...
Nala82 Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er 8+6 i dag, men har heller ikke veldig mye symptomer. Litt ømme pupper, veldig sulten på morgenen og må ha frokost med en gang for ikke å bli kvalm, og blir av og til litt svimmel. Ellers kjenner jeg ikke noe.
Dodlimammatil2 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2008 Jeg synes ikke selv at jeg har så store plager for å si det sånn jeg har aldri vært gravid før, ¨så i min lille verden trodde jeg at jeg skulle ha alle symptomene myyyye sterkere hihi bør vel egentlig være glad for det, men som dere sier, hvorfor er det så lite??? vi får det vel senere tenker jeg :-)
SkravleFruen Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Tror jeg er rundt 8 uker, muligens litt lengre, men mine symptomer: - Kvalm !! Vært det i tre uker, begynner å avta litt nå - Sensitiv nese. Lukter mange rare lukter, og blir selvsagt kvalm av det, spesielt parfyme lukter osv. - Hormonell. Veldig sentimental - Ømme brystvorter - Oppblåst i magen, føler livmoren opp til navlen (er ganske tynn!), derfor lurer jeg på om jeg er litt lengre enn 8 uker?? - VELDIG trøtt. Må sove 1-2 timer midt på dagen. - Litt leggkrampe - Strekk i leddbåndene ved symfysen og rundt hoftene Ja, tror jeg har fått det meste ;-) Men det er helt overlevelig..
VIL ha nr.2! Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Hei igjen Jeg er helt motsatt av sulten, eier ikke matlyst i det hele tatt! Har gått ned i vekt.. I dag merket jeg min første kvalme, hehe. Skulle tømme matavfall søpla! Og fy, den jobben var ikke god for magen gitt. Men som sagt, kunne godt ha vært noen tegn til at det faktisk var noe der inne,..
superglad!! Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Har blitt mindre øm i brystene de siste dagene. Kjenner meg mer sliten en tidligere. Trenger mer søvn. Tar gjerne en middagslur, noe jeg ikke gjorde tidligere. Blir veldig plutselig sulten og har tregere mage.
Jolina<3 Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 Brystene min er fortsatt veeelig ømme.. uff gjør så vondt at jeg våkner om kvelden. Har vært sånn lenge, heldigvis ikke så kvalm:) Bitte litt om morgenen bare. Ellers litt ondt i korsryggen, slapp og "strekk" hvor livmora er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå