Gå til innhold

Er dette for mye å be om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i Roma. Vi inviterer da med oss hele familien (foreldre, søsken, svigerinner, nieser, nevøer, besteforeldre og forlovere) Vi skal være i Roma i 4 dager. Vi skal betale for hele oppholde samt mat og utflukter i Roma. Og selvsagt bryllupsmiddag.

Er det da for mye å be om at vi ønsker at de betaler flybilletten selv, i stedenfor bryllupsgave til oss? Eller blir dette helt feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det synes jeg ikke. det er jo nær familie.. men om alle har råd er jo en annen sak.jeg hadde ihvertfall syntes det var et godt tilbud :-)

Skrevet

Overhodet ikke! Syns dere er svært så generøse, jeg! Du kan be om det med god samvittighet:-)

Skrevet

Det hørtes veldig fint ut synes jeg. Jeg hadde gjerne betalt flybillett om f.eks min søster skulle giftet seg:)

Om dere gi rde beskjed om tidspunktet i veldig god tid, er sjansene store for å finne rimelige flybilletter også:)

Skrevet

Takk for svar. Tror vi kommer til å gjøre det slik. Bryllupet er ikke før i april så de har jo tid til å spare litt. Tenkte vi skulle bestille billetter så kan de betale til oss. Da vet vi at alle kommer med samme fly.

Signerer anonym, da ingen vet noe enda og det er flere som kjenner meg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...