Gå til innhold

Ok. Dette er et stygt innlegg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN noen her inne virker som skikkelig psykisk syk og da mener jeg på en slik måte som skremmer meg. Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, men er jeg den eneste som noen ganger reagerer med å bli svært bekymret for enkelte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du?har du noen eksempler?

kanskje noen er litt på kanten ,men psykisk syk?

Skrevet

Håper det ikke er meg :op

Skrevet

Kjente jeg ble meget nysgjerrig...

Skrevet

Jeg har aldri reagert på noen her inne.. Rett og slett fordi vi er inne i cyperworld.. Hadde noen ytret de samme tankene ute i det virkelige liv hadde jeg stusset ofte.. Meeen.. tror og håper det ofte er mange her inne bare for og provosere ... Bare håpe det ikke er meg du sikter til nå da.. haha.. :P

Skrevet

Kommer aldri i verden til å legge ut eksempler. Til å begynne med trodde jeg det bare var tull, men nå er jeg jammen ikke så sikker lenger.

Skrevet

Det ville ihvertfall ikke være første gangen. Alle med litt tid her inne vet at det har vært mye rart. Send en mail til [email protected]

Skrevet

tror nok noen er veldig ute etter å provosere, og mange ganger biter folk på...:)

Skrevet

Det er tydligvis mange av dere som bruker for mye tid inne på dette forumet.. Bruk vett på nett og ikke tro på alt som blir skrevet..

Skrevet

Det har jo vært cyberbabyer som har dødd, hatt fryktelige lidelseshistorier, stalking...

Skrevet

Hmmmm.....kan ikke si at jeg har blitt skikkelig bekymret nei, mulig jeg har dårlig selvinnsikt. ;o)

Skrevet

Jeg tror man skal være uhyre forsiktig med å "diagnostisere" mennesker her inne.

Noen ganger har jeg stusset litt selv, og tenkt at her må det være både det ene og det andre, men jeg ser det ikke som mitt ansvar å "flagge" slikt til moderator. Hva skal og kan de gjøre? Sjekke identiteten og sende melding til barnevernet? Den som skriver kan jo tulle også. Og nesten alle leker med å bytte nick i hytt og vær?

Fint at du bryr deg, men å bli svært bekymret for deltakerne her inne, tror jeg ikke det er særlig vits i. Det kan fort bli en hekseprosess, jeg får litt Kafka-vibber jeg:-)

Skrevet

Moddis er ganske så erfaren etter hvert. De ser IP på alle, også hvordan de forandrer nick som andre forandrer sokker. De har fått folk hjelp før...

Skrevet

For meg er ikke dette snakk om en prosess i det hele tatt. Har vel aldri sent en melding til modde tror jeg og ingen planer om å starte. Ja jeg vet at det er mye tull, provokasjon osv.... men tja jeg vet ikke helt..... det var vel en pm før i dag som fikk meg til å reagere.

Skrevet

Hehehe og da tror jeg plutselig jeg vet hvem du snakker om ;)

Skrevet

Du ville ikke vært første som hadde blitt stalka på pm her.

Skrevet

Jøss, et sosialt sikkerhetsnett jeg ikke ante eksisterte. Hatten av for dinbaby.com. Fint at de skaffer folk hjelp.

Men jeg må smile litt under barten ved tanken på at kanskje noen som har lekt seg litt på nettet har fått en telefon bra dinbaby.com om de kanskje kunne trenge hjelp....hahahaha. Da bør man kanskje tenke seg litt om før man skriver videre....hihi

Skrevet

hehehe ja vi kan jo le litt, men det er spesielt 1 sak jeg husker for en tid tilbake som ikke var noe spes å le av. Mulig du vet ja Mami:)

Skrevet

hehehe,måtte trekke litt på smilebåndet her.. men skjønner hva leaderen prater om...

Skrevet

Jeg og. Og ja, det er de som får en telefon fra Siri sjøl...

Skrevet

Siden det er endel folk her til tider så er det en viss fare for at det er enkelte som ikke er helt "rett satt sammen" også ja, det har vi jo erfart her inne før.

Skrevet

Så den som ikke har fått telefon fra Siri, kan konkludere med at alt er bare bra.

O:o)

Skrevet

Northernlights, jeg tror nok du kan slappe av. Jeg synes forresten du har vært veldig flink å amme. Hvor lenge var det igjen?

Skrevet

Hehe :o) Da er jeg også trygg enn så lenge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...