Gå til innhold

Noen som har errfaring med torunns drømmekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet min drømmekjole iallfall, og i tillegg til at den var nydelig, var det også en nydelig pris.

Men er veldig usikke ifh. til å bestille over nett bare ved hjelp av mål som jeg har tatt selv. Noen som kan komme med sine erfaringer?

Har veldig lyst på denne kjolen, men er veldig usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kjole er det? Spør bare av nyskjerrighet :) Jeg har bestillt kjole fra henne, men den er ikke kommet enda. Forventer den i løpet av ca 10 dager.

Mine erfaringer med henne så langt er bare positive. Svarer kjapt på mail og er alltid like hyggelig. Jeg har kommet med allverdens dumme spørsmål, synes jeg selv :)

Jeg bestilte først kjole fra ei i stavanger, som drev med samme opplegg. Skulle få kjolen innen 6-8 uker. Etter 12 uker og masse mailer til henne fikk jeg endelig svar om at hun som sydde kjolene hadde flytta til kina (kjolen ble sydd i USA), og at det ikke ble noen drømmekjole på meg :S Håper derfor kjolen fra Torunn kommer fram i tide, og at ikke det samme skjer en gang til... Skal holde deg oppdatert! :)

Skrevet

Det var synd med den andre kjolen din da, men bra du er fornøyd nå. Jeg tenker på en kjole som heter Rudy. Men jeg tror at bildet viser offwhite, men jeg ønsker den i helt hvit. Hvilken kjole har du bestilt?

Skrevet

Jeg giftet meg med kjole fra henne i går=)

Kjempefornøyd.Kjolen satt perfekt og helt lik originalen(sendte bilde av en annen kjole)Kom når den skulle,og svarte alltid kjapt på mail.

Kjenner 2 til som har bestilt der,(en av de en selskapskjole)og de erogså fornøyde.

Skrevet

Gratulerer med overstått dag igår, glajinta.

Dette høres jo helt topp ut. Tror jeg skal satse på henne.

Men hvordan her dere gjort det med slør og sånn, om dere har hatt det da? Har dere vært på en brudebutikk og funnet det?

Skrevet

Jeg hadde ikke slør,men sjal.Og det sydde hun også.makent til kjolen=)

Ellers så går det vel å finne slør i andre butikker....

Men jeg kjøpte også underskjørt hos henne,det byttet jeg ut.Det var veldig tykt,litt sånn dusjforheng aktig,i flere lag.

Byttet i et tynt et med spiler.Ble litt mindre klamt.

Skrevet

Jeg har bestillt den som heter Dorthe, men har bestillt den i rødt istedet for i grønt.

Ja det var kjempeleit da jeg ikke fikk den andre kjolen. Krise i heimen!! Måtte på kjoleprøving på agape i en fart, og leita villt rundt på nettet etter andre alternativer. Heldigvis fant jeg Torunns Drømmekjoler! Nå er det 1 mnd og 15 dager til bryllupet, håper bare kjolen kommer snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...