loffmusa Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Det er varmt og har lyst å bade i sjøen:) Vært i noen butikker for å se etter bade-tøy men føler ikke bikini er dt rette og bade drakt sitter jo så på, ser ut som flodhest.P hehe hva bruker dere å bade i? shorts og t-shorte ser så rart ut å da;)
Hikken Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg bruker bikini. Det som er av strekkmerker og cellulitter får bare henge fritt, gir blanke :-) Nå er det en uke til termin, jeg dævver hver gang jeg må ha på meg mere klær enn nødvendig, skulle helst gått naken døgnet rundt..!
togutter-08og10 Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har ikke badet, men soler meg i bikini. Syns det er fint med magen som strutter jeg da. Har litt stor bikinibukse eller shorts på meg da så jeg skjuler litt.
hm24 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Har bada masse i shorts og singlet.. syns det er helt greit.. nå har je noen kilo ekstar da så føle meg mer komfortabel i d enn badedrakt.. Men du må finne ut hva som passer for deg, og hva du føler er komfortabelt.. Har ett par venninder som også bader i d samme.. Ei venninde har kjøpt seg badekjole.. hadde aldri sett det før, er badedrakt med kjole utenpå, sydd sammen.. den elsket hun å bade i, følte seg ikke så "naken" da som i bare badedrakt..
loffmusa Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 å være gravid er jo naturlig og selvfølgelig finere enn å være en flodhest te vanlig, så jg ser litt etter en bikini,for dt kan jg bruke ellers, liker ikke bade drakt:P dt er stygt
McRabarbragrøt Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Nei bikini har jeg ikke vist meg i siden jeg var 17! Tankini er tingen! To-delt men dekker det som dekkes skal
loffmusa Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2008 McRabarbragrøt: Tankini? hva er det? kommer vel litt ann på alder her i grunn da, er 22 år så bikini blir vel dt mest `` sexy`` hehe..
McRabarbragrøt Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Tankini er en mellomting mellom badedrakt og bikini. To-delt men dekker mye av magen samtidig. http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V272764_G80.jpg http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V260550.jpg http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V269745_524.jpg
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har badet og solt meg masse den siste uken- elsker sol og varme. Bader og soler meg i bikini- men skal jeg gå mye rundt på stranden med lillegutt tar jeg på meg en shorts over bikinien
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Må legge til at jeg føler meg flott som gravid og struttende mage )
It's all about me Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Jeg bruker helt vanlig bikini. Men ser ikke noe mindre ut i mere klær, og hvorfor skjule en gravid kropp?
berta Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 Jeg bruker bikini singlet, og bikini boxershorts. Føer meg vel i dette, og bade MÅÅÅÅ jeg... Holder jo på å renne bort ! :-)
NormaJean Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Bikini shorts og bikini bh Har droppet de vanlige bikiniene mine, ser litt rart ut. har lagt på meg endel over rumpa, så en bikinishorts/boxer er tingen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå