Gå til innhold

Hva bader dere i ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er varmt og har lyst å bade i sjøen:)

Vært i noen butikker for å se etter bade-tøy men føler ikke bikini er dt rette og bade drakt sitter jo så på, ser ut som flodhest.P hehe

hva bruker dere å bade i?

shorts og t-shorte ser så rart ut å da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bikini. Det som er av strekkmerker og cellulitter får bare henge fritt, gir blanke :-)

Nå er det en uke til termin, jeg dævver hver gang jeg må ha på meg mere klær enn nødvendig, skulle helst gått naken døgnet rundt..!

Skrevet

Jeg har ikke badet, men soler meg i bikini. Syns det er fint med magen som strutter jeg da. Har litt stor bikinibukse eller shorts på meg da så jeg skjuler litt.

Skrevet

Har bada masse i shorts og singlet.. syns det er helt greit.. nå har je noen kilo ekstar da så føle meg mer komfortabel i d enn badedrakt..

Men du må finne ut hva som passer for deg, og hva du føler er komfortabelt.. Har ett par venninder som også bader i d samme..

Ei venninde har kjøpt seg badekjole.. hadde aldri sett det før, er badedrakt med kjole utenpå, sydd sammen.. den elsket hun å bade i, følte seg ikke så "naken" da som i bare badedrakt..

Skrevet

å være gravid er jo naturlig og selvfølgelig finere enn å være en flodhest te vanlig, så jg ser litt etter en bikini,for dt kan jg bruke ellers, liker ikke bade drakt:P dt er stygt

Skrevet

Nei bikini har jeg ikke vist meg i siden jeg var 17! Tankini er tingen! To-delt men dekker det som dekkes skal :)

Skrevet

McRabarbragrøt:

Tankini? hva er det?

kommer vel litt ann på alder her i grunn da, er 22 år så bikini blir vel dt mest `` sexy`` hehe..

Skrevet

Jeg har badet og solt meg masse den siste uken- elsker sol og varme. Bader og soler meg i bikini- men skal jeg gå mye rundt på stranden med lillegutt tar jeg på meg en shorts over bikinien :)

Skrevet

Må legge til at jeg føler meg flott som gravid og struttende mage :))

Skrevet

Jeg bruker helt vanlig bikini.

Men ser ikke noe mindre ut i mere klær, og hvorfor skjule en gravid kropp?

Skrevet

Jeg bruker bikini singlet, og bikini boxershorts.

Føer meg vel i dette, og bade MÅÅÅÅ jeg...

Holder jo på å renne bort ! :-)

Skrevet

Bikini shorts og bikini bh

Har droppet de vanlige bikiniene mine, ser litt rart ut. har lagt på meg endel over rumpa, så en bikinishorts/boxer er tingen nå;)

Skrevet

Bikini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...