Gå til innhold

noen andre som er lik meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om jeg har maaaaaaasse klær etter 1mann som kom i 2004 så bare handler jeg mer mer mer for jeg synes det er så mange søte klær..vet at jeg får samme kjønn,men greier ikke dy meg alikevell...kommer liksom hjem hver gang med enten en liten body eller en lue:P andre som har det sånn??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er nok ikke lik deg. Har ikke kjøpt ett plagg enda. Har en gutt og en jente fra før, og venter jente denne gang. Har ikke kommet så langt og gå gjennom klærne jeg har fra før enda, og vil gjøre det først. Er også av den typen som elsker å handle etter at barnet er født og en kan se hva som passer. Planen var å gå gjennom alle klærne til de to andre i sommer og vaske opp og gjøre klart alt som kan brukes på ny. Og ta det derfra.. Jenta mi fra før er også født i 2004:)

Skrevet

hehe når har du termin?har seng og alt d der i gjenn,lånte seng sist,men de jeg lånte hos fikk nettopp baby selv så det må jeg kjøpe..men tenker at jeg har goood tid,har jo egentli det,9uker i gjenn..

Skrevet

Har termin 22.okt. Men skal ta k.snitt så blir en gang mellom 7 og 14 okt. Mangler egentlig ikke noe av de store tingene. Men litt sånn småting, som madrasser til seng og vugge. Har lest at man egentlig ikke skal arve dette pga krybbedødfaren. Så vil vi kjøpe nytt bilsete for å få iso-fix. Og vurdere å kjøpe lekegrind så bebisen får fred fra de to vi har fra før.. Har kjøpt meg en rød simo combi vogn, så den står og venter.. Ellers må jeg nok kjøpe meg noen nye bodyer og luer og ett par sparkebukser. Ellers er min erfaring at man får veldig mye når barnet er født. Vil også ha meg noen gode helsetepper. Men har jo hele august og hele september på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...