Snuppa! Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Når jeg møter menn finner jeg ALLTID noe galt med de.. De er for høy, lav, tynn, lubben,ikke sånt utseende jeg faller for. Men har vært sammen med lyse,mørke,blåøyd,grønnøyd,brunøyd..Så hva er det jeg faller for da?? Eller de er for sjefete,dominerende,klengete,ja som dere skjønner er lista laaang.. Gir snart opp jeg Vil bare bli forelska,sukk... Noen flere som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Viktig å ha krav:) Men ser utfor at du har for mange krav til den mannen du ønsker å finne. Men eg sikker på at en dag så treffer du mannen som er perfekt for deg. Viktigste av alt er å følge magefølelsen:) Og la kjærligheten råde:) Og når problemene dukker opp, så se på de også med kjærlighet...... Hilsen Mann.
Snuppa! Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Hihi,takk for gode råd Redd jeg gir opp fort og er litt for overfladisk..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Hva skal til for at en mann kan overbevise deg ?
Snuppa! Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Nei,den lista er så lang at det blir bare flaut å begynne å ramse opp off,oppgitt over meg selv..
Kosel Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Hei Snuppa! - Kjenner til den der du. Vet at jeg legger lista aaaaaltfor høyt til tider... Hhehe Liksom leiter etter feil og mangler hos vedkommende. Utrolig irriterende, jeg blir såå forbanna på meg selv, for jeg er da overhodet ikke perfekt jeg heller. Men jeg innbiller meg liksom at vi må mene det samme om ditt og datt og ha like holdninger til både det ene og det andre... Men har kommet frem til at så lenge begge parter respekterer den andres meninger om ting og så lenge man har en viss enighet om moral/etikk så må det da gå ann å jobbe med resten...? Åsså tror jeg ofte det at vi leiter etter grunner for hvorfor et begynnende forhold IKKE skal fungere er fordi vi skyr fremtidige konflikte. Har hørt at brent barn skyr ilden, og tror dette er en slags "firsvarsmekanisme" vi har laget oss etter å ha opplevd brudd, ha barn som skal involveres osv... eller er jeg heeeeelt på jordet:) Jeg skal hvertfall senke lista mi litt, ellers ender jeg opp som hu gamle dama med kattene som de snakker om på bygda... hehe
Snuppa! Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 Ja,da er vi to gamle med katter i såfall... Og ja,jeg er laaangt fra perfekt jeg også... Så er litt engstelig for hvordan dette skal ende... Men det du sa virker logisk da. Jeg har vel bare gitt opp og trekt meg, i stedenfor å prøve å finne ut av ting,hmm..
Kosel Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 To gamle damer med katter... hmmm.. skal ikke kjøpe hus sammen da?? så er vi ikke heeelt aleine?? og med de boliprisene som er nå så får en jo fanken ikke kjøpt seg et hus med mindre mann er to, har en haug egenkapital, kausjonister og det hele... hehe (jajaja, jeg veit...er litt oppgitt i dag..hehe)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Hold gjerne på lista, men hold listen åpen Eg har brukt veldig mye tid til å lese etter det vart slutt mellom meg og min kjære eks:) Og vet at når eg finner kjærligheten i meg selv, så vil eg også være motakelig for kjærlighet. Om det er slik at brent barn skyr ilden, så har du nok vonde minner som ikke er løst. En ting som har hjulpet meg mye er å skrive ut de vonde følelsene, skrive brev til min eks, og andre. Der eg skriver med rene ord hva eg føler og hva er eg forbanna på osv. bruker de sterkeste ord....... og det hjelper mye..... PS! Kast breva etterpå, ikke send) Eg har forsatt en lang liste med skriving før eg klar for å finne ekte kjærlighet i meg selv..... Men eg gleder meg til veien videre i livet.. Håper du/dere også finner veien på en god måte... Hilsne Mann.
Snuppa! Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2008 Ja,det var en god ide To gamle damer med katter er vel bedre enn en? hehehe.
Kosel Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 er ikke så veldig brent.. bare litt godt stekt;) hehe Har hørt mange si at det hjelper å skrive om ting. Jeg er mer av typen som må prate med noen. Så jeg har pratet med ekser, venner og familie alt ettersom hva som har passet seg og det hjelper masse det! Også hjelper det at jeg er evig optimist og tror på at alt ordner seg tilslutt;) Men skal nok måtte inrømme at frykten for å bli såret en gang i fremtiden nok har stoppet meg fra å begynne på noe som i det minste har potensialet til å bli noe bra... Satser på at den tid er forbi
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Sjønner:) Om du liker å lese så anbefaler eg en bok til deg. "Kunsten å lede seg selv", den er bare helt topp... Eg har levd i et forhold i mange år, og nå er det slutt:( Ikke noe eg ville, men det skyldes noke mye av frykten eg har hatt. "frykten for å bli såret, frykten for å miste". Og eg har bestemt meg for at det skal aldri skje igjen, og det trur eg denne boken vil hjelpe meg til:) Lykketil:)
hgutto Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 alene om å legge den høyt er du nok ikke:).. en dag dukker nok drømme mannen opp:)
3 blå Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde en fantastisk kjæreste i 1 år, det ble slutt for snart 1 år siden. Vi avsluttet forholdet som gode venner og fortsatte å være gode venner. Dette året er har jeg møtt en del nye mennesker gjennom venner, jobb o.l. Jeg har endelig innsett at de småfeilene jeg irriterte meg over når det gjaldt min x-kjæreste faktisk bare er SMÅfeil også. Det er så utrolig mange duster der ute som ikke har mye mellom øra. Nå skal jeg og min kjære x prøve på nytt og jeg går inn med et helt nytt syn på ting. Jeg er absolutt ikke perfekt selv og hvorfor skal jeg da forvente at min kjære skal være feilfri? Så lenge vi snakker bra sammen, ler sammen, kan være stille sammen, er tiltrekt av hverandre, respekterer hverandre og flere av disse vesentlige tingene så får det veie opp for feilene vi begge har. Jeg har iallefall hatt godt av et år der jeg har vært på vift, da har jeg innsett at det er han jeg savner og vil ha
Kosel Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 NETTOPP!!!! Så bra dere skal prøve på nytt igjen!! Jeg har og hatt en greie på gang med en veldig bra fyr. Men tar meg selv i å tenke på ting som kan gjøre at det ikke skal kunne funke på lang sikt - og det er jo bare tull!!! Vi er ikke sammen da, men har hatt det veldig fint. Nå har jeg sagt/vi er blitt enige om at det må bli enten eller. Så enten går vi tilbake til det vennskapet vi hadde før det utviklet seg eller så hopper vi i det.... vi får se. Nå er han bortreist en mnd på ferie og vi har egentlig avsluttet "forholdet" - gir oss tid den stunden han er borte nå til å tenke gjennom ting, hva vi vil, hva vi føler for hverandre osv.. så får vi se når han kommer hjem igjen hva det blir til. Men jeg har hvertfall bestemt meg for at om vi skal prøve så skal jeg legge til side ALT av idiotiske tanker og virkelig gi det en sjangse, så får jeg heller ryke på en smell om så er litt frem i tid... må satse litt for å vinne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå