Gå til innhold

hun vil ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen i litt over to år. jeg maser om å få slikke henne, men hun nekter og det respekterer jeg. men tenner veldig på tanken av å gi henne den gleden. maser hele tiden men hun nekter. noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"maser hele tiden men hun nekter."

Ikke gjør det...

La det gå litt tid. Jeg sier også ofte nei hvis jeg har dusjet på morgen, og det er aktuelt med slikking på kvelden. Da har jeg gått en helt dag og føler meg veldig lite fresh. Foreslå det en dag dere koser dere rett etter at hun har dusjet, da har hun "ingen unnskyldning" hvis det er det som plager henne, at hun er redd for å smake vondt (er hvertfall sånn jeg tenker). Hvis hun fortsatt ikke vil så må du respektere det, da er det andre grunner som ligger bak. Tok noen år før jeg lot kjærsten min gjør det på meg...

Skrevet

enig med at å mase IKKE er tingen! Det trodde jeg gutter visste alt om :)

og enig med anonym over at det med renslighet er veldig viktig for å kunne slappe av og nyte det. Jeg vil heller ikke om det er for lenge siden jeg har dusjet- enda det er det beste jeg vet og min kjære ikke har noe problem med det!

Hva med å dusje sammen og vaske hverandre og seg selv, kline litt, ta på, kose og så sette deg ned på kne foran henne og så videre....... Er i alle fall ikke så blottlagt når en står som når en ligger på rygg og skrever.....Kan kanskje føles veldig nakent og ødelegge litt. Du kommer kanskje ikke så godt til når hun står, men skulle tro du kom til nok til at hun kan få smaken på det :)

Du kunne og barbere henne(hvis dere gjør det da), og så sjekke om du har gjort en god jobb etterpå- med tunga(er jo mer følsom enn fingrene)

Lykke til- håper hun lar deg slippe til slik at hun kan få oppleve det før hun evt ikke ønsker.

Skrevet

Selv liker jeg ikke å bli slikket, men det er fordi jeg ikke finner noe nytelse i det... Men han får lov hvis det er svært viktig for ham da.. Syns faktisk det kiler mer enn det gjør godt, og da har jeg en tendens til å "miste piffen".. Kan det være at hun rett og slett ikke syns det er noe særlig, at det er derfor hun nekter?

• 4 uker senere...
Skrevet

Huff.. skulle tro det var samboen min som hadde skrevet dette innlegget:-P

Eg er 24 uker på vei, å ha veldig liten sexlyst... Sambo maser hele tiden om at han har lyst på meg, og skal alltid begynne å klå på meg på de mest plagsomme plasser og til de mest upassende tider...

Det er vel enda mer turn-off når han holder på sånn.. Har en unge fra før, og under det svangerskapet var eg sinnsyk kåt hele tiden.. Var alene en del av svangerskapet så ble mye leketøy(dildo), fingrer og dysj på meg for å tilfredstille meg selv! Faktisk opp til flere ganger om dagen..

Noe dumme meg fortalte sambo om(han er ikke pappaen til den kidden)

Nå forventer han at eg skal være like kåt hele tiden, og blir sur når eg ikke vil..

Og siden eg har en unge fra før er det lixom ikke bare å knulle når vi vil.. Men det skjønner ikke sambo.. Han forventer å få meg når han vil uannsett tid på døgnet... Og som eg nevnte med at han begynner å ta på meg til de mest upassende tider, nemlig foran ungen, når den er til stede...

Så ikke mas.. La hun få komme til deg.. Kanskje hun er i en periode.. Det er helt normalt at vi får våre perioder der vi ikke har sexlyst i det hele tatt...

Prøv kanskje med en romantisk middag, eller bare levende lys og rolig musikk dere begge liker.. Hvertfall ikke bare hopp rett på sak.. Vi er ikke som dere gutter som kan hoppe rett i sexen, noen av oss trenger forspiel.. kyssing og bare litt myk berøring på kroppen, og heller da etter en stund ta en liten tur ned i "underetasjen"

Bare ikke mas:-)

Lykke til!

Skrevet

NEI IKKE MAS!!!

det er den store tabben en gutt kan gjøre, maser man mye om sex vil den andre parten ikke ha sex til slutt og du vil vel ikke at det skal skje regner jeg med?

la alt gå av seg selv, aldri mas om sex og ikke tro alle vi jenter tar intiativet til sex for det gjør vi ikke heller, ta det rolig og la det komme som en overraskelse på henne, feks når dere skal sove el, så begynn å kyss, stryk henne på kroppen og ha lange forspiel. vi er ingen dukker som er deres sexslaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...