mamma`n til nurk Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Vi skal på mekling den 17. Snuppa er da akkurat fylt 4 mnd. Kan han kreve å ha henne på overnatting da?? Jeg ammer fortsatt så mye som mulig(mistet mye av produksjonen pga stress, satser på å få det tilbake nå som ting blir litt roligere her), og er langt ifra klar psykisk for at hun skal sove hos andre, selv om det er faren...Har absolutt ingenting imot at han skal ha samvær, han er en flott far når han er her, men overnattingen er jeg ikke for ennå, og det har han visst lenge før det var snakk om at han skulle flytte fra oss. (Det var han som valgte å flytte, jeg ville jobbe på forholdet for snuppa sin skyld) Er litt bekymret for at han skal ha henne på overnatting. Han våkner ikke av noe som helst, og klarte faktisk å forsove seg i dag da han skulle ha henne fra 12! Har også brukt de første 2 ukene av pappaperm på å mekke båt, og nr 3 på å flytte. Har lovt at han skal ha henne hver dag neste uke, så får se om han holder det han lover denne gangen, da. Masse brutte løfter... Føler også at han er en smule uansvarlig....satt her og skrøt av at han kjørte i 180km på motorveien fordi det var "kult" å race mot en bedre bil bl.a. I tillegg var hovedgleden ved snuppas fødsel at da skulle han drekkes ut! Dro da på fest 2 døgn etterpå, et par timer etter vi kom hjem fra sykehuset og jeg var utslitt og hadde vondt for å gå og sitte.. Uff, nå var det veldig mye klaging her...Han har mange gode sider, men det er veldig vanskelig å se de etter alt han har sagt og gjort/ikke gjort de siste mnd. Har ingen tvil om at han blir en vidunderlig far, bare han klarer å være ansvarlig når hun er der, og klarer å stå opp før 12... Men spørsmålet var...kan han kreve å ha henne på overnatting når hun er så liten og jeg ammer fortsatt?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Ikke overnatting nå Men gjør en avtale om at dette er noe som kan gjøres når ammingen er over, og gjør det helt klart at du ikke ser noe problem i det:) Og ang. soving, så vil han våkne om barnet trenger han... Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå