sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei! Jeg er annen gangs gravid, og jobber i barnehage. Jeg har hele tiden regnet med at jeg vil jobbe fullt frem til permisjon. Men, mange ser dumt på meg, og sier det ikke er mange som jobber i barnehage som klarer dette..hm.. stemmer det? Hvor lenge holder man eventuelt ut? Det er jo tungt arbeid på vinterstid, men ellers så er det jo en kjempe fin jobb!! :-) Er forresten avdelingsleder på en mikset avdeling.
Løvinna30 Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 hvis du selv er sikker på at du klarer det så klarer du det:) En i min barnehage jobbet helt ut!:-) Syns det var fint..
smurf 77 * har født Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 hei, jeg er pedagog i bhg og har jobbet som avd.leder siden 2000. har 2 barn og ble med nummer en tidlig sykmelt pga blødninger og lavt blodtrykk.hvis jeg kunne velge vill ejge jobbet....med nummer to var jeg sykmeldt tidlig med kvalm de 14 første ukene. etter det fikk jeg aktiv sykemelding frem til uke 20.da jobbet jge når jeg kunne og følte med spyferdig. etter uke 20 fikke jeg suangerskapsforgiftning og måtte ta livet med ro...da savnet jeg jobben. det er ingen andre enn deg som kan bestemme hvor lenge du kan eller ikke kan jobbe. en kollega av meg jobbet hele tiden frem til hun født...hadde tidligvakt siste dagen før permisjone begynte og vanne gikk på ettermiddagen og babyen kom på natten, så hun jobbet helt frem til fødsel.... kjenn og føl på deg, men det er ingen grunn til ikke å jobbe kun for at du er gravid-det må ligge medisinske grunner til en sykmelding fra jobben! lykke til med resten av svangerskapet og jobb så lenge du vil og kan!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Er vel som med alle andre slike tunge yrker.. For noen går det helt fint, for andre går det ikke i det hele tatt. Ta ting som det kommer og handle deretter, en kan ikke gjøre så mye fra eller til likevel.. Hvis du ikke har noen plager som hindrer deg i å jobbe er det jo bare fint at du klarer det.Men det viktigste er jo at du har det bra og ikkje overanstrenger deg!!!
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Er det andre som har klart det så bra, så skal jeg også klare det! :-) Orker ikke tanken på å være hjemme, så lenge jeg er frisk og rask. Tida hadde gått veeeeldig sakte da. HAr jo aldri nok tid i en barnehage, så da blir nok vente tida mi ultra kort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå