Gå til innhold

"Mora mi er en ku.."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt fornærmet visst du fikk body til babyen, med den tekste på?? Kikket på reklamen på siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. ville ikke du?

Skrevet

Nei, det spiller vel kanskje litt på det med amming?

Skrevet

da hadde jeg nok bare ledd... har jo selvfølgelig med amming å gjøre.... he he.. har forøvrig allerede fått den beskjeden.. gutten min på 2 år kom med en grei sammenligning... mamma laga mjølk og møan til goffa laga mjølk... ;o)

Skrevet

hehehehehe, syns den er søt jeg;) men tar ikke meg selv så høytydelig heller:) min mellomste sønn lurte på om det var middag i den ene puppen og melk i den andre når minstemann ble født! Da var han 8 år, og jeg sa ofte enten " skal bare gi lillebror litt melk-pupp, eller bare mat"! Derfor lurte han på om den ene inneholdt mat!!!!!:-) ler enda når jeg tenker tilbake på det ja

Skrevet

lillegutt fant et ammeinnlegg, det la han mot puppen sin.. "å pupp, å pupp", en annen gang fløy han rundt i huset å leita etter meg med et innlegg.. tror han trodde jeg hadde glemt igjen puppen min...

Skrevet

Hadde vel vært litt sånn "både/og" for min del...

Men "onde meg" lurer på å gi den til en, som jeg godt kan fornærme litt. (Ja, det er hevn for noe annet!!)

Skrevet

Jeg syns den er kul jeg.Hadde ikke blitt fornærmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...