Bettybu Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hadde du blitt fornærmet visst du fikk body til babyen, med den tekste på?? Kikket på reklamen på siden..
Kaffemocca Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Nei, det spiller vel kanskje litt på det med amming?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 da hadde jeg nok bare ledd... har jo selvfølgelig med amming å gjøre.... he he.. har forøvrig allerede fått den beskjeden.. gutten min på 2 år kom med en grei sammenligning... mamma laga mjølk og møan til goffa laga mjølk... ;o)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 hehehehehe, syns den er søt jeg;) men tar ikke meg selv så høytydelig heller:) min mellomste sønn lurte på om det var middag i den ene puppen og melk i den andre når minstemann ble født! Da var han 8 år, og jeg sa ofte enten " skal bare gi lillebror litt melk-pupp, eller bare mat"! Derfor lurte han på om den ene inneholdt mat!!!!!:-) ler enda når jeg tenker tilbake på det ja
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 lillegutt fant et ammeinnlegg, det la han mot puppen sin.. "å pupp, å pupp", en annen gang fløy han rundt i huset å leita etter meg med et innlegg.. tror han trodde jeg hadde glemt igjen puppen min...
Bettybu Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 Hadde vel vært litt sånn "både/og" for min del... Men "onde meg" lurer på å gi den til en, som jeg godt kan fornærme litt. (Ja, det er hevn for noe annet!!)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Jeg syns den er kul jeg.Hadde ikke blitt fornærmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå