Little Dreamer Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har ett har lånt to..er med her en uke da;)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 3 nydelige gutter her på gode dager, og 3 grusomme hyener på dårlige dager;-)
Tante Bassa Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 3 skjønne barn. To jenter på 17 og 19 år, og en liten gutt på 6 uker :-)
rudolfine Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Her er jeg med! Har verdens 3 beste barn, 2 gutter og en jente.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 3 nydelige gutter her =) (og det blir IKKE nr 4) hehe...
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 5. juli 2008 #20 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har også 2 gutter og 1 jente! Det var viss mange av oss.. og mine er også selvfølgelig verdens skjønneste:)
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 6. juli 2008 #22 Skrevet 6. juli 2008 Hæpp, tre barn her også. To gutter og ei jente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå