Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett har lånt to..er med her en uke da;)

Skrevet

Jeg har 3 :-)

Skrevet

Jeg har :-)

 

Og med mannens, har jeg 5..

Skrevet

3 stk her også :)

Skrevet

3 nydelige gutter her på gode dager, og 3 grusomme hyener på dårlige dager;-)

Skrevet

3 skjønne barn. To jenter på 17 og 19 år, og en liten gutt på 6 uker :-)

Skrevet

Jeg også:)

Skrevet

Her er jeg med!

 

Har verdens 3 beste barn, 2 gutter og en jente.

Skrevet

Har 3 barn på jord, og 1 i himmelen.

Skrevet

2 gutter og 1 jente her også:-)

Skrevet

3 nydelige gutter her =)

 

(og det blir IKKE nr 4) hehe... :)

Skrevet

Jeg har også 2 gutter og 1 jente!

Det var viss mange av oss.. og mine er også selvfølgelig verdens skjønneste:)

Skrevet

hær signere æ å:-)

2 gutta 1 jente:-)

Skrevet

Hæpp, tre barn her også. To gutter og ei jente :-)

Skrevet

2 jenter og 1 gutt her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...