3 fra før Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Takk for svar!! Du spådde meg til gutt til termin 21.juli. Jeg har prøvd å spå meg med smykke på ja og nei. Det siest at jeg skal føde 7. alltså på mandag!! Tror du jeg kan stole på det? har prøvd andre datoer før og etter,men ender på 7.!! Kan du se hvordan fødselen blir??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hvor mye du vil stole på det eller ei,må du nesten kjenne på deg selv,som jeg sier,jeg gjør dette bare for gøy og anser meg ikke som noe spåkone. Det jeg gjør,når dere sier en termin,er å spør om dere føder innen denne dato og får da opp ja eller nei,så noen eksakt dato har jeg ikke på noen av dere jeg har spådd. Jeg kan gjøre det også,men da hadde jeg ikke blitt ferdig med all spåingen her inne. Er sikker på at det nærmer seg 100 stk jeg har spådd,både er og på pm. Jeg skal prøve på den 7 og se hva jeg får opp og så skal jeg spørre om du får en fin fødselsopplevelse,så ser jeg,men som sagt dette er bare for gøy. Jeg får faktisk også opp at du skal føde den 7 og at du får en fin fødselsopplevlse.
3 fra før Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk for det du gjør:) Jeg gleder meg virkelig til i morgen for åse om noe skjer!! Jeg gleder meg til fødsel,det gjor jeg sist gang og!! Har hatt to greie fødsler. BLIR BARE SÅ SPENNENDE DETTE HER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå