Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Skal jeg være dønn ærlig så høres det i mine ører ut som et hundenavn...
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hørt det, og synes det er pent. Ser for meg en plugg med rødt hår.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Har hørt det før ja. Syns det er litt spesielt men overhodet ikke stygt.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg kjenner bare danske menn som heter det, så det gir meg assosiasjoner til Danmark. Synes navnet er helt ok.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 I mine ører er det bare et kallenavn for Thorbjørn:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå