Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Da har jeg laget en liten filmsnutt, ble inspirert av ei på 3 trimester:) sikkert bare å snike seg inn der å se hennes også, veldig fin. Jeg er helt ny og ikke super flink med dette men dette er en start:) Når jeg har vært på 3D den 22 skal jeg lage en litt bedre håper jeg på http://www.onetruemedia.com/shared?p=6503c6c0669412dfb4383a&skin_id=1603&u tm_source=otm&utm_medium=text_url
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 takk takk:) Sangen heter Amazing og sangeren Janelle:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Åh..så fin filmsntutt. Er helt rørt til tårer her jeg sitter :-) (litt hormonell,jepp :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå