Gå til innhold

Dere som kjøper brukte mammaklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en annonse for masse mammaklær på finn, men responsen har vært ganske liten. Er det ingen som kjøper brukte mammaklær eller er det annonsen det er noe galt med. Jeg la ikke inn priser, men tenkte folk da bare ville kontakte meg og spørre. Er det sånn at jeg burde oppgitt priser?

Vet at bildene er ganske dårlige, men likevel. Med så mye klær hadde jeg regnet med at i alle fall litt hadde vært attraktivt for noen.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13451259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode bilder og priser på alt syns jeg er et must, så er responsen dårlig og du virkelig vil selge tror jeg kanskje du bør sette pris på klærne.

Selv syns jeg det er veldig vanskelig å finne mammaklær som passer perfekt, så de må prøves i butikken. Hadde nok ikke kjøpt brukt over nettet.

Skrevet

Skjønner problemet med prøving, men bor i Oslo og det er jo ganske mange gravide i byen som da kan komme å prøve.

Skrevet

Ja, det vil nok hjelpe på. Men så er det sikkert ikke like behagelig for alle å komme hjem til en privatperson å prøve klær. Kan ikke bare gå lydløst hjem igjen uten å kjøpe, hehe =)

Skrevet

Var inne og tittet. Ikke noe galt med annonsen, men det er kanskje som Gutsbestebarn sier, det kan være ubehagelig å komme hjem til noen for å prøve og så gå tomthendt hjem igjen. JEG hadde synes det var flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...