Gå til innhold

I dag forlater jeg dere! :o


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går over på 3. trimester i dag! Dette trimesteret har jammenmei gått fort! Lykke til videre alle sammen! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kose deg på den andre siden;) hehe kommer om ikke så lenge:)

Har sniktittet litt allerede jeg da:D

Skrevet

Kose deg på siste trim ja:) Kommer etter om to uker pluss to dager.. Og de går nok fort, for nå har vi ferie hele familien:) Men jeg kommer til å savne 2trim tenker jeg, har vært en koselig tid her. Selv om jeg også har snik-kikket litt på 3trim allerede noen ganger..hehe:)

Lykke til videre iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...