Kathy+Oktoberjente Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Går over på 3. trimester i dag! Dette trimesteret har jammenmei gått fort! Lykke til videre alle sammen!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 kose deg på den andre siden;) hehe kommer om ikke så lenge:) Har sniktittet litt allerede jeg da:D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Kose deg på siste trim ja:) Kommer etter om to uker pluss to dager.. Og de går nok fort, for nå har vi ferie hele familien:) Men jeg kommer til å savne 2trim tenker jeg, har vært en koselig tid her. Selv om jeg også har snik-kikket litt på 3trim allerede noen ganger..hehe:) Lykke til videre iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå