Nit@™ Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Du kan selge en til meg, så slipper du noe pes med det )
"singel" Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Hvor ble du av? Setter inn på finn.no hvis du ikke er inter:-)
Nit@™ Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Kan du drøye 10 min? Jeg hadde billet ser du, for venninna mi hadde... Men så kom ikke sms`en hennes til meg inn før i dag, hun sendte i går, så hun solgte "min"... Så jeg må bare høre om hun fortsatt har sin, eller om hun solgte begge ;o)
"singel" Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 Helt iorden det:-) Gi meg bare beskjed så jeg får vite det:-)
Nit@™ Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Ho hadde solgt begge og tatt på seg og jobbe i stede ( Litt dumt, for jeg hadde så veeeeldig lyst til på konserten, men har ikke lyst å reise alene jeg liksom ;o) Hadde ikke ho sagt ja til å jobbe kunne vi kjøpt begge du har.... men men... Håper du får solgt den da! Lykke til med salget, og takk for at du ventet til jeg fikk svar fra henne!
"singel" Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2008 Det er greit ja, synn du ikke får dratt da ettersom du hadde så lyst.:-.)
"singel" Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2008 Noen interess, send mail til [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå