Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mista i uke 7 på ferie, måtte ha utskraping og ei natt på sykehus, ingen kjekk opplvelse i et fremmed land

men livet går videre:)

tenkte å prøve igjen før mens kommer

leser at mange gjør det?

 

lykke til alle:)

 

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff..føler med deg...jeg mistet selv på Kypros nå i mai. Var også 7-8 uker på vei. Men slapp heldigvis utskrapning i det hele tatt. Tok UL før og etter reisen. Måtte bruke Methergin i 3 dager, og da kom alt ut av seg selv...

 

Man er visst litt ekstra fruktbar etter en abort, pga alle hormoner man har i kroppen.

 

Lykke til! Har selv IKM 7/8 juli....:-)

 

Klem fra

Skrevet

Huff så trist. Er i samme situasjon selv. Skal prøve så snart blødningen stopper...

Skrevet

huff så trist! føler så uendelig med deg!!

 

har reisen påvirkning på dette eller er det noe som ville skjedd uansett? kanskje vanskelig å vite, men jeg fant ut at jeg er gravid i går... og jeg skal ut og reise om 3 uker... skal til østen... er veldig nervøs for at dette skal være negativt for lille spire... :-(

Skrevet

tror ikke det er farlig å reise, men vær veldig hygienisk,

og spis ikke salat og frukt du ikke har vasket selv

og alt kjøtt må være gjennomstekt

drikk mye flaske vann

lykke til

og god tur:)

 

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...