keth69 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 mista i uke 7 på ferie, måtte ha utskraping og ei natt på sykehus, ingen kjekk opplvelse i et fremmed land men livet går videre:) tenkte å prøve igjen før mens kommer leser at mange gjør det? lykke til alle:) mvh
Smykkemaja Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Uff..føler med deg...jeg mistet selv på Kypros nå i mai. Var også 7-8 uker på vei. Men slapp heldigvis utskrapning i det hele tatt. Tok UL før og etter reisen. Måtte bruke Methergin i 3 dager, og da kom alt ut av seg selv... Man er visst litt ekstra fruktbar etter en abort, pga alle hormoner man har i kroppen. Lykke til! Har selv IKM 7/8 juli....:-) Klem fra
Mikkemafian Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Huff så trist. Er i samme situasjon selv. Skal prøve så snart blødningen stopper...
*Snøjenta* Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 huff så trist! føler så uendelig med deg!! har reisen påvirkning på dette eller er det noe som ville skjedd uansett? kanskje vanskelig å vite, men jeg fant ut at jeg er gravid i går... og jeg skal ut og reise om 3 uker... skal til østen... er veldig nervøs for at dette skal være negativt for lille spire... :-(
keth69 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 tror ikke det er farlig å reise, men vær veldig hygienisk, og spis ikke salat og frukt du ikke har vasket selv og alt kjøtt må være gjennomstekt drikk mye flaske vann lykke til og god tur:) mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå