Gå til innhold

Hva ville dere gjort? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med elefantføtter og holder på å klø meg ihjel.

Har nesten ikke sover de 3 siste nettene pga av vonde ben og kløe.

Er det sånn det er å være høygravid på sommeren eller bør jeg sjekke det?

Ser for meg at de ler av meg på føden hvis jeg ringer inn...

Har ikke spist eller drukket noe nytt,heller ikke brukt nye kremer el,så er nok ikke allergi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg og. Det er vel helt normalt så lenge det er normalt med liv i magen og allmenntilstanden ellers er bra. Drikk mye vann og ligg med bena høyt så mye som mulig. Og prøv hvitvask mot kløen.

Skrevet

de får nok veldig mye rare spm. så jeg tror ikke de ler av deg.. en telefonsamtale er bedre enn å bekymre seg :)

Skrevet

Jeg ville absolutt kontaktet Føden. Gjorde det selv pga veldig kløe, og det var riktig sa de og tok masse prøver. Best å sjekke det ut:)

Skrevet

Hva sa du da du ringte da?

Er liksom litt reddd for å være sånn hysterisk gravid som ringer for alt...

Ikke at jeg kommer til å se de menneskene igjen da men...

Skrevet

hei

det er veldig viktig at du kontakter føden, for svangerskapskløe er ikke noe å spøke med, det kan være livstruende for babyen om det kommer fra levren(tror det var det) ikke for å skremme noen, men de tar en blodprøve for å sjekke verdiene ... ikke helt sikker på hvilke verdier, men det vet dem på sykehuset.... jeg har selv gjort det og fikk beskjed at det var kjempe bra jeg tok kontakt... ingen som flirer. si du er bekymret... om du søker litt på nett ang svangerskapskløe så får du litt svar...

ikke for å skremme som sagt

lykke til

Skrevet

Er inne her og smugleser litt og sannelig er lille dollypopp blitt høygravid!!!!! Husker jo deg kjempegodt fra min tid som prøver og endelig er det snart din tur!!!!! Så utrolig bra!

Måtte bare fortelle deg hvor glad jeg er for å se at du også snart er mamma:)

Men over til det du spør om; Svangerskapskløe er så vidt jeg vet mye kløe inni hendene og under føttene men også ellers på kroppen. Synes du skal ringe sykehuset og si det som det er; du er usikker og vil bare forhøre deg om dette er noe å bekymre seg over. Svangerskapskløe er alvorlig og hvis du beskriver forløpet for føden så er jeg sikker på at de tar det seriøst og gir deg et godt svar i alle fall.

Får håpe du bare klør sånn generelt da; jeg gjorde det. Hadde også kløe inni hender og under føtter, men det var ikke sv.sk.kløe:)

Lykke til da!

Skrevet

Ta heller kontakt engang for mye om du lurer;) Kanskje det kunne hjelpe med støttestrømper... det hjelper meg mot kiling i beina.

Lykke til;)

Skrevet

Jeg sa bare at jeg hadde klødd så den natta at jeg bare sov 2 timer... De stilte noen få sp.mål og sa jeg skulle komme for å sjekke det. Jeg hadde litt forhøyede verdier og skal til ny sjekk i morgen.... Det er ikke flaut å ringe, det er jobben deres:)

Skrevet

Da har vi vært en tur på Riksen.

De er så utrolig hyggelige der,er så glad vi byttet fra Ullevål!!

Lå med ctg i 20 min,målte BT,sjekket urin og temp.

Litt høyt BT,men ellers bra.

Skal tilbake for blodprøver på mandag siden de skal tas fastende og ikke gjøres på søndager.

Så får svar på tirsdag da.

Fikk med meg noen medisiner som skal hjelpe meg å sove,så får håpe de hjelper.

Tenk å få sove en natt:-)

Så da vet dere det...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...