Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen din hadde hatt cybersex,dvs, sendt bilder og mottatt bilder av en kollega for å tilfredstille seg selv og henne. Perverse nakenbilder dette er snakk om, kjønnsorganer.:-/ utrolig ekkelt for meg!

Ved 2 tilfeller har de befølt hverandre på jobb også.

Han sier han aldri har ligget med henne og han er veldig mye hjemme her sammen med oss, jobber nesten aldri overtid. Men så er hun jo en kollega..

Han sier han elsker meg, meg han vil ha og bla bla bla.

Men da hadde han jo ikke gjort dette?

Vi har 3 barn snart så dette er ikke enkelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde min mann gjort dette så hadde jeg sakt favel favel. pakk sammen tingene dine og flytt ut. du kan ikke få både i pose og sekk.

det kaller jeg utro

Skrevet

For meg er dette å tråkke over streken og kan kalles utroskap. Hva du gjør med det er vanskelig å gi noen råd for.

Skrevet

det er kanskje lett å si for meg når jeg ikke er i den situasjonen..

Men jeg hadde ikke akseptert det, og hadde avsluttet forholdet. En ting er å ha godt vennskap, kontakt osv med en kollega av motsatt kjønn. Men når vi er i et forhold er det ikke akseptabelt for noen av partene å gjøre med andre som vi gjør med hverandre. Hvis han tilfredsstiller seg selv ved å sende nakenbilder og befølge en kollega hadde det blitt slutt!

og jeg vet han hadde tenkt det samme motsatt..

desverre... skjønner det ikke er lett.. Men vil du leve med en mann som gjør slikt? for meg er dette utroskap, men det er jo forskjellige meninger om det

Skrevet

Folk har forskjellige grenser for hva de tåler, men siden du spør hva jeg ville gjort i denne situasjonen, må jeg si at jeg hadde flyttet ut umiddelbart. Jeg hadde aldri klart å stole på ham igjen.

Skrevet

Nei, jeg vil IKKE leve med en mann som gjør slikt.

Men, jeg elsker han, vi har det bra sammen og han er en utrolig god far. Men nå har vi det selvsagt ikke så bra sammen siden jeg nettopp har funnet ut av dette. er også gravid med nr 3 så jeg har det ganske tøft akkurat nå.

Trodde han var den perfekte for meg, jeg kunne aldri kommet inn på tanken om å gjøre noe av det samme mot han.aldri.

Han har ingen forklaring på hvorfor han har gjort dette her og en forklaring vil jeg ha! Vi har alltid hatt et bra sexliv, også nå som jeg er gravid så jeg forstår ikke det veldige behovet for å tilfredstille osv. blir kvalm av tanken. nå har han kanskje ødelagt hele familien sin :-(

Skrevet

har du spurt han hvorfor han gjør dette?hadde han likt dfet om du hadde gjort noe lignende?hvor går hans grenser når det kommer til utroskap egentlig?

jeg synes dette er stort overtramp ovenfor respekten av deg,respekterer han deg ikke?føler han virkelig at han kan sitte å ha sex med denne kollegaen (dog på nett,men hva er egentlig forskjellen på fysisk og psysisk sex til tider?)rett i trynet ditt??

jeg hadde blitt så eitrende forbanna at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort,men en ting er sikkert,han hadde ALDRI fått lov til å behandle meg slik,jeg er verdt mye mere og det er DU OG!

Skrevet

Har du snakket med henne det gjelder?

Skrevet

Uff, så utrolig trist å høre!

Er ikke lett for deg i en slik situasjon, de fleste vil nok med hånden på hjertet si at de ville gått fra mannen med EN gang noe slikt skjedde.

Men det er samtidig umulig å tenke seg inn i en slik situasjon før man faktisk er der.

Du må gjøre det du føler er riktig for deg.

Vil du noen gang kunne klare å stole på han igjen?

Vil han fortsette selv om du har tatt han i å gjøre dette med kollegaen sin?

Elsker han der virkelig når han gjør slikt?

Skal man tolerere slikt i et forhold/ekteskap?

Det er nok spørsmål jeg ville stilt meg.

For meg har jeg nulltoleranse for utroskap, har selv opplevd det en gang, og da kastet jeg han på dør. Men da var det ikke barn med i bildet, så derav en helt annen situasjon..

Har 2 unger sammen med min mann, han går allerede på en tynn linje (ikke pga utroskap), så jeg ville tatt med meg barna å flyttet ut om jeg kom i din situasjon.

Ville bare ønske deg veldig lykke til, vær sterk og snakk med han, fortell han hva du tenker og føler, han må gjøre mye for å klare å holde på deg nå! Gjør det klart for han!

Klem;o)

Skrevet

Dette er utroskap. Be ham holde opp. Vil han ikke, så har han valgt bort deg....

Hadde jeg vrt deg ville jeg bedt ham søke seg bort fra denne arbeidsplassen og denne kvinnen.

Skrevet

Nei har ikke snakket med henne, vil ikke det heller.

Det kommer ikke noe ut av det, vil bare føle meg enda dummere :(

takk for forskjellige innspill, greit å snakke med noen jeg ikke kjenner om dette..

Skrevet

Han har grått i to dager, lover gull og grønne skoger.

Han dro hjem til henne det gjelder og fortalte at jeg vet om det og at han ikke vil avslutte alt sammen. Han ringte meg når han var der og hadde på høytaler så jeg kunne høre. Men jeg orket ikke høre det og la på.

Han ser virkelig knust ut men jeg vet ikke..er i sjokk enda jeg

Skrevet

at han ville avslutte det mente jeg

Skrevet

Som jeg skrev lengre oppe, du må følge hjertet ditt.

Om du tror du kan stole på han etter en slit situasjon, så kan du ikke gi ham opp.

Selvfølgelig elsker du han, det er vanskelig å miste de dypeste følelsene selv om han virkelig har driti seg ut..

Må være et utrolig tøft valg for deg, om han virkelig er knust er jo en ting, men han må vite at han må forandre seg, og at noe slikt aldri vil være greit for deg!

Men kan du glemme? Klarer du å tillgi ham?

Skrevet

herregud,jeg føler så utrolig med deg!

jeg bare lurer på hvorfor han gråter?er han lei seg for at du har funnet ut av det eller er han lei seg for at han har gjort det?trodde han virkelig ikke at det ble konsekvenser av denne dritten?angrer han virkelig?hadde ikke du funnet det ut så hadde han kanskje fortsatt i lang lang tid..?

Skrevet

han gjør jo dette fordi han ikke blir tilfredsstilt nok i forholdet dere har. han trenger mer spenning noe ulovlig etc.....

og han vil sannsyneligvis ikke klare å holde fingra fra fatet om han får muligheten senere i livet.... mye skjer på arbeidsplassene, flere har gjerne flere som de flørter med på en gang også :( dette gjelder både kvinner og menn.... vi er jo så lenge på arbeid om dagene og det blir jo en helt annen spenning med å være der når det plinger i mailboksen fra enkelte utvalgte.............. dessverre....

en dag så skjønner han nok hvor dum han har vært (jeg har for min del i allefall lært)

faren er at du faktisk kan såre deg selv mer enn hva han noen gang kan klare å såre deg ved å bli i dette forholdet.

mitt eneste råd er å ta tiden til hjelp før du bestemmer deg for noe som helst.

lykke til

Skrevet

Kommer an på hvor mye han er villig til å gjøre for å rettte dette opp igjen? Er han villig til å gå i terapi? Både han alene og dere sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...