stinky-monkey Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Når begynte dere å kjenne liv? Jeg trodde jeg kjente liv da jeg var i uke 15-16, men for noen dager siden kjente jeg så tydelig liv i magen at jeg er i tvil om det var det jeg kjente så tidlig. Men i dag er jeg ikke sikker på om jeg har kjent noenting. Når begynte dere å kjenne det daglig? Jeg er 18+3.
freefly Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 jeg er i uke 21 og kjenner masse liv,men ikke på utsiden. kjenner det kun innover..
Sola mi:) Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg er 22 fullgåtte og kjenner daglig liv.. ikke alltid daglige spark, mer romstrering... begynte vel å kjenne de "boblene" rundt uke 19... Kjenner mest når jeg ligger/sitter i ro, eller etter jeg har spist.. Samboeren har ikke kjent sparkene enda, men fikk noen reale i går kveld, rett i håndflata mi, ble nesten litt satt ut - og samboeren var selvfølgelig bortreist... ;/
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jeg kjente det første gang i uke 12, daglig siden uke 15 stort sett Nå er det skikkelige spark hele tiden, ser hele magen bevege seg fra side til side også hehe er i uke 23..
Eline på vei med nummer to Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg kjente "noe" fra jeg var 15+1, det har bare blitt sterkere og sterkere, og fra uke 17 så har jeg kjent liv daglig. Den siste uka så har jeg kjent sparkene innimellom på utsiden (desverre så har ikke sambo fått kjent det enda men...). Jeg er 20+1 nå
<3tobarnsmor<3 Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Tror jeg kjente liv første gang i uke 14 - 15, er nå i uke 24 å kjenner liv mange ganger for dagen. Noen ganger kan det være boblinger, andre ganger kan det være skikkelige spark. Ser at magen rører på seg:) Pappa har også kjent spark, det syntes han var morro
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er andregangs og kjente liv første gang i uke 14-15. Har kjent daglig liv siden rundt uke 17-18. Er i morra fulgåtte uke 23 og har ikke kjent det på utsiden enda bare innover.
en av hver Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg må si at de fleste her inne oppgir å kjenne liv veldig tidlig. Det er uvanlig å kjenne noe før ca uke 18 (for førstegangs ihvertfall), men her inne virker det jo helt vanlig å kjenne liv fra uke 14 omtrent.. Jeg er andregangs, og vet godt hvordan det "skal" kjennes ut. Er bare 14-15 uker nå, og kjenner selvfølgelig ingenting. Forrige gang hadde jeg morkaka foran. Da kjente jeg sikkert liv i uke 22, men skjønte da at jeg hadde kjent noe i ca to uker, altså fra ca uke 20. Det kjentes ut som leamus, eller rett og slett små, svake spark. Senere blir det skikkelige spark, og etterhvert kranglet jeg med junior om plassen under levera..
mamarama og lille banan Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 jeg kjente liv for første gang i uke 16-17, men da var det sjelden. jeg kjente vel liv daglig fra rundt uke 18-19 tror jeg. nå ser jeg godt at magen beveger seg hvis han sparker utover, er 24+4 jeg har foranliggende morkake, men det virker som om det ikke har lagt så mye demper på å kjenne liv
Lemonia Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Jeg begynte å kjenne liv i midten av uke 16. Morkaken ligger på fremre vegg, men jeg kjenner liv over den, der hvor babyen har føttene sine.
C@milla *EMIL* Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Hei! på besøk fra 3.trim jeg.. Jeg kjente ingenting før uke 21 jeg. Førstegangs, men kjente veeeldig godt etter;o) Og kjente det vel daglig etter det. Men KUN når jeg satt helt i ro eller helst når jeg lå på ryggen - oftest om kvelden da.
babygullz <3 vilde Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Vi ar på ultralyd da jeg var 18+3, da hadde jeg ikke kjent noenting... var helt merkelig å se henne sparke og slå kolbøtte der inne i magen, uten at jeg kunne kjenne noe som helst, men et par dager etterpå, kjente vi liv, og da kjente vi d GODT begge to. Tror hu hikka eller noe, for hele magen hoppa=) jeg var da 18+6=) gikk ca en ukes tid før jeg kjente noe igjen, og fom slutten på mai måned har jeg kjent liv daglig( uke 20-21)
stinky-monkey Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk for svar alle sammen :-) Jeg har kjent etter i hele dag og i hele går, men kjenner ingenting. Håper karen i magen får litt mer styrke etterhvert ;-) Hadde vært greit med et lite livstegn om dagen, hvertfall :-)
Mama B Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Kjente første gang helt sikkert da jeg var 18 + 0, usikkert om det jeg kjente før det var liv.. morkaka foran her også, og førstegangs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå