Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Er nå i uke 35. Har hatt en del utflod etter at jeg ble gravid. Men de siste dagene har det kommet en form for væske "rundt" ufloden, den er lyserosa. Noen som vet hva det kan være? Fostervann?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Kanskje ett tegn på at slimproppen er begynt å løsne. Lurer du mye, ta en telefon til sykehuset/legen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hmm....det kan jo hende...har ikke merket noe slim eller noe da. Pleier ikke det å følge med? Noen andre som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 ring føden da vel..de kan bedre svare deg der enn her..uansett så er d vanskelig for oss å si hva d kan være ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå