Gå til innhold

KATT

ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HUND

TELEFON

KATT

MAJA

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror
Skrevet

hææ?? :-O

Skrevet

hehehee:))) dette innlegget her damer, er det min 4 årige datter som har skrevet helt selv!!!!!

denne helgen her, har hun knekket koden, og disse ordene her, er de første ordene hun skriver, og ja, faktisk helt selv, bortsett fra telefon, der måtte jeg hinte henne frem til e ene før og etter L, for L er jo el i uttale, og dermed måtte hun ha litt drahjelp der, men alt det andre har hun skrevet helt helt selv uten så mye som et hint. Funnet bokstavene på tastaturet selv også.. Hun sier ordet høyt, og deler lydene opp og finner bokstaven som skal være.

ja og at det skal være to t er på katt sa jeg til henne også da:))

Hun blir 5 år i oktober:))) sååååå flinkl!!!

Gjest det spirer og gror
Skrevet

aah.. så kjempeflink hun er!! masse ros til henne! =))

Skrevet

hun skrev det nå nett i sta, fikk lov før hun og pappaen gikk på loftet og pusset tenner og leser bok:))

faktisk enter knappen for å skifte linje trykket hun på selv også

ååååååå!!! jeg ER så ufattelig stolt!!!!

og det tillater jeg meg til å være, helt utrolig så flink hun er:)) kry kry:) kjempe kry:))

hun har vert interessert i bokstaver i over ett år, eller mye mer enn det, men det siste året har det vert mer en bare hvem sin bokstav den og den bokstaven er..

hun fikk sånn lekedatamaskin til fire årsdagen sin "laugh top" fra fisher price, mye bokstav spill på den, sånn lærte hun vel alfabetet, lekte og lekte med den til hun hadde full kontroll på alle bokstavene i alfabetet. Og lekt og spurt og gravd om alle bokstaver hun ser, gjerne skilt vi ser når vi går på turer osv, men først nå, denne helgen her, eller de to siste dagene, har hun på en måte knekkt koden. Har skrevet med kritt utpå terassen her i finværet, fått oss voksne til å skrive ting og så har hun hermet.

men nå skriver hun altså selv, uten noe å se etter!!!! :))) helt utrolig!! :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...