ett til! Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 jeg bare lurer på hvor alle dere som er her inne på en lørdagdskveld skal hen i sommerferien deres?Vi er jo alle så forskjellig, så det hadde vært artig å høre hvor dere drar og hvorfor. Jeg skal til latvia og litauen sammen med mann og sønn, både strorbyferie og strandferie, for jeg leste i bladet Kamille at strendene ved Øsytersjøkysten skal være så fine. det gjenstår å se...:)pluss at jeg har ikke vært i øst-europa før!
Leirha Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Vi skal til kreta den 2august... Har ikke tenkt på det før nå idag faktisk, gleder meg.
Mille** Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Kom hjem fra en tre ukers ferie i Tyrkia nå for en uke siden, og reiser til Sverige om 2 uker.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Vi skal til Hvaler neste helg sammen med et vennepar og deres to barn! Gleder oss kjempemasse I november skal jeg og sambo på storbyferie til Roma Bare oss to, 30 års gave til sambo, og mamma VILLE ha miniså vi kunne slappe av bare oss to
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Skal på litt småturer, sverige og hjem dit jeg kommer i fra. SÅ reiser vi til Hellas 20 juli:)))
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 vi reiser til mallorca 2 uker...12 august:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå