Gå til innhold

Hvordan opplevde du at uværet kom i oslo idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sprøtt å våkne å se bildene på vg.no!! trodde d va sol over hele norge! hilsn vestlending

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har jeg gått glipp av??

Skrevet

Dette var vel ikke noe spesielt, kun ganske vanlig sommeruvær.

Torden og kraftig regnvær, det er jo gjerne slik man avslutter en varmeperiode på Østlandet.

Skrevet

Uvanlig kraftig

I tillegg til uvanlig mye lyn og torden, blåste det også kraftig vind, som ifølge meteorologen kom opp i 23,3 meter per sekund i kastene.

- Det har vært uvanlig kraftig, men det er forbigående, forsikrer meteorologen.

Det voldsomme uværet førte til at stillaser gikk i bakken, takplater løsnett og det ble også meldt at store regnmengder skapte problemer for bilene som ferdet Oslos gater.

Skrevet

Var og handlet når det pluselig begynte å bøtte ned, selvfølgelig akkurat når jeg skulle gå ut i bilen. Lenge siden jeg har sett SÅ kraftig regnvær. Men det som var rart var at vannet som kom ned var varmt! Er vant til kaldt vann når det regner, ikke lunkent som det var i dag :)

Skrevet

Satt inne å koste meg når det sto på som fullt.. syntes det bare var korslig og egentlig bra for så lummert og varmt det har vært måtte det jo bare komme...:) lille hunden min derimot likte det ikke helt:)

Skrevet

heeelt forferdelig!! var ute på sjøen på vei hjem når det var som værst.. lynet slo ned 50 meter bak båten.. aldri vært så redd i mitt liv!!!!

Skrevet

Masse blinking, brak og plask. Satt og spiste middag, og guttungen på 16 mnd. ble helt fasinert.

Skrevet

vi var på stranda, pakket sammen når lynet nermet seg oss mere og mere, syklet hjem med lyn og bulder og brak rett over oss, helt sinnsykt, sønnen på 16 mnd digget det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...