lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 I følge papiret hvertfall. .21 dager igjen til termin i dag! Selv er jeg ikke helt fødeklar Nurket kan godt vente enda litt til for rommet hennes er ikke helt klart enda.. Og en annen ting.. Jeg har misforstått hele greia jeg. Trodde det var skjeden som åpnet seg til 10 cm jeg, men det er jo livmorhalsen! Jeeses, føler meg skikkelig dum jeg nå.. Fant det ut hos jordmor på mandag. Fikk litt angst da ja... Jaja, ha en flott kveld jenter! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå