Figa *Fødeklar* Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Onsdag 2. Juli klokken syv over halv fem kom jenten min til verden. Det lille trollet veide 3600 g og var 48 cm. Altså liten og kompakt, men aldeles nydelig!
Kaosmamma' n Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor ligger dette innlegget på kranglesiden? Dette er vel ikke noe å krangle om!
Kaosmamma' n Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Ja, har du tid til å være "krangledame" med en nyfødt i huset, har du ett luksusproblem.
Lova Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer så mye, og så deilig med vel overstått fødsel. Selv sitter jeg her og lider med lavt blodtrykk og proppfull av hormoner i varmen og vil helst at jenta mi skulle vært født i går. (Er bare 5 måneder på vei og har termin i november.) Kos deg masse med lille nurket og lykke til videre.
LinnisR83 Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Bedre sent enn aldri : Gratulerer så masse! Håper alt står bra til med dere.
Figa *Fødeklar* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2008 Jeg ville ikke kalt det et luksusproblem. Kanskje bare luksus?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer så masse! og til kaosmamma som vil krangle: Syns det er flott at den gamle travern Figa stikker innom for å oppdatere de kranglerne hun har vært med her inne... jeez... hun laget en tråd.. Figa er en av de bedre kranglerne som har vært her inne, og kan det å krangle med stil.. hun tar ikke ting personlig, og hisser seg ikke opp over bagateller... ups! Som var kanskje akkurat det jeg gjorde nå.. hehe.. og jeg er ikke gravid engang.. Figa er et av de nickene jeg la veldig godt merke til da jeg bynte å henge her for maaange mnd siden.. syns det er kjekt å høre hvor hun har blitt av.. Lykke til videre med nurket figa..
Figa *Fødeklar* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2008 Appel Sin 11pp: Tusen takk for en fin avslutning på krangle;-) Jeg kommer nok innom av og til selv om jeg ikke "hører til her lengre". Og takk til alle gratulasjonene.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Hører vel strengt tatt ikke til her heller, men har ofte frustrasjoner og føler for å diskutere... da må det jo være lov? Byner vel å seriøst bli lei prøvinga.. det er jo god grunn til irritasjon..hehe Håper du kan finne noe å diskutere, så vi får se deg oftere her inne:) kos deg!
Figa *Fødeklar* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2008 Ja det er en veldig god grunn til irritasjon! Lykke til med prøvingen og håper du får det til snart! Jeg kommer nok innom. Merker at jeg klikker meg inn på denne siden helt automatisk uansett så dere er nok ikke kvitt meg ;-)
mosegrisen Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Gratufilerer noe enormt masse:) Håper du slenger innom videre sånn at vi andre som svetter og ruger og mygler kan fortsette å få Figert trådene til det bedre...
mor_til_2_84 Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer så masse. Håper dy nyter tiden hjemme med den lille. Det er jo en så flott tid, og det går så alt for fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå