Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Tenker for eksempel på visst dere griller nå i sommervarmen, kan dere ta en pils til maten selv om det er små barn tilstede?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 ja kan finne på og ta ett glass vin en lørdagskveld til god mat,med lille tilstedet........vell og merke når jeg ikke er gravid:)
--arkin-- Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 ja det kan jeg gjøre, men jeg drikker mest vin da. så jeg kan gjerne sprette opp en flaske. Men så klart i moderate mengder selvsagt. Dette skjer faktisk veldig sjelden fordi jeg drikker som oftest bare når jeg skal ut og da er snuppis borte
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Ja det gjør vi. En pils til maten, eller et glass vin mens de spiser lørdagsgodt for eksempel.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Kan godt ta en øl eller litt vin selv om lillegutt er i nærheten, men sjeldent jeg har gjort det, da. Nå er jeg uansett gravid, så da går det i så fall i munkholm : )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Ja det kan jeg fint gjøre.. Men sjelden jeg gjør det.. =) I dag skal jeg kose meg med en øl før jeg går og legger meg.. =)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 ja her kan vi fint drikke alkohol med barna til stedet. Servere alkohol i dåp og på julaften. Usj så patetiske vi er:)
Sånn kan det gå Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Klart vi gjør. Hvorfor skulle vi ikke det?
Gjest ->>- Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Nei, men ikke uten dem til stede heller. Det er helt i orden for meg at andre drikker med mine eller andre unger til stede.
SkravleFruen Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Ja, så sant man ikke er gravid så ser jeg ingenting gale i det. Hvorfor "farliggjøre" alkohol foran barn? Man drikker seg jo selvfølgelig ikke beruset foran barna, derfor ser jeg ikke faren med å nyte ett glass eller to mens barna er tilstede.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Ser ikke noe galt i å ta en øl eller et glass vin medd guttungen til stede
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Ja det kan vi gjerne. Unngår å bli påvirket, da - det er ikke noe koselig stemning lenger.
Supermamm Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 Ja, det kan jeg gjerne gjøre, men ikke så jeg blir beruset. Uansett er det lenge siden nå, har jo en nyfødt hjemme:)
Monajenten Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 Pleier i grunnen ikke å gjøre det, men har ingenting i mot det. Tar meg gjerne en øl når ungene er lagt også.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Vi tar et lite glass vin eller en boks pils til mat mens mini er tilstede, men aldri slik at vi blir synlig beruset. Kun til mat det passer godt til.
petite fleur Skrevet 5. juli 2008 #19 Skrevet 5. juli 2008 Det har bare skjedd en gang, og det var nå på onsdag da vi feiret min brors bursdag :-) Ett glass vin med barn til stede ser jeg ingenting galt i. Jeg er jo så "kjedelig" at jeg nesten aldri drikker da, så det er nærmest et ikke-tema for meg:-)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #21 Skrevet 5. juli 2008 Nope, både jeg og guben er avholdsmennesker etter oppvekst med drikking til ALT i hele oppveksten! Når det er sagt, ønsker vi ikke være fanatiske, så kjøper inn både øl og vin til gjester som blir servert til grilling mm:-) men det er aldri synlig berusa personer i nærheten av mine barn! Da drar vi bort hvis vi er noe sted, og det har skjedd her også ( min mor) og da kaste vi henne ut! hardt og brutalt!:-) men tror og syns det bare er sunt at barn vokser opp med at voksne kan drikke både vin og øl til mat uten at det blir forbundet med fyll og bråk..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå