Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nest lyst til å drikke meg full og gjøre noe faenskap her jeg sitter, for nå har jeg funnet ut at sekretæren på jobben til mannen min (er ikke dette en fantastisk dårlig klisjeè???!)holder på å sender sms til han og ringer og styrer,med den unnskyldningen at han er med i en sånn sportsklubb som hun er organisator av,og derfor må de plutselig ha så mye kontakt utenfof jobben. hvor mye skal man tåle før man kan sette foten ned på slike ting?jeg sa det til han i går,at jeg er sjalu og har det vondt(og pga jeg vet ikke hvordan hun ser ut, er hun gift, har hun fryktelig lyst på han osv)han var veldig forståelsesfull, men i dag er de på middag sammen med 20 andre på jobb og her sitter jeg med en diger stein i magen...

kan ingen gi meg et oppløftende ord???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppløftende ord? Ta deg sammen. Enten suger forholdet ditt, eller så suger du - sekretæren har lite med noen av delene å gjøre.

Skrevet

Hæ? Var dette så spesielt da? Er vel ganske vanlig at kollegaer sender meldinger til hverandre..

Var det veldig spesielle meldinger?

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Tja, jeg sender og mottar drøssevis med meldinger til/fra ungens trenere, spillelærer, osv osv og dets like og sådant mer, fordi det faktisk trengs, eller er hyggelig - samme med mannlige kolleger på jobb, og jaggu hender det ikke jeg går ut og tar en øl med noen av dem også, helt uten min mann - og det går helt fint. Så lev med det eller gå i kloster.

Skrevet

Åh nei, er han på middag alene med henne sammen med TJUE andre? Get a grip. Damer som deg suger så vanvittig. Han kommer til å være utro mot deg. Fordi det ikke spiller noen rolle om han er trofast, fordi DU mistror han uansett. Mannen min har tom en av sine kvinnelige kolleger på msn, men jeg tror ikke han puler henne for det.

Skrevet

Jeg er enig med de over her. Jobber de sammen må de vitterlig ha kontakt, også utenom jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...