Gå til innhold

utenfor tema: ringe videosamtale


Anbefalte innlegg

Skrevet

må man ha noen ekstra innstillinger for å ringe videosamtale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vell bare at man må ha tlf som støtter det og at personen du skal ringe også har tlf som støtter det.

Skrevet

Du og "mottaker" må ha 3g telefon, slik som randi86 sa + at du må ha et sim-kort som støtter 3g.

 

Dvs, et ganske nytt et...

Skrevet

Jeg har det, og prøvd å ringe til mottakere som også har det (som har fått til å ringe video samtaler før), men jeg får bare en feilmelding... Har netcom

Skrevet

Har du 3g simkort da?

 

Jeg fikk feilmelding før jeg skaffet meg nytt simkort - har også netcom

Skrevet

Må man ha 3G tlf for å få ringe videosamtaler??Jeg har ikke 3g tlf tror jeg (SE 610i) og jeg har videoanrop på tlf min?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...