augustmom Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 må man ha noen ekstra innstillinger for å ringe videosamtale?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 er vell bare at man må ha tlf som støtter det og at personen du skal ringe også har tlf som støtter det.
wollywella Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Du og "mottaker" må ha 3g telefon, slik som randi86 sa + at du må ha et sim-kort som støtter 3g. Dvs, et ganske nytt et...
Makko med to små gutter Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har det, og prøvd å ringe til mottakere som også har det (som har fått til å ringe video samtaler før), men jeg får bare en feilmelding... Har netcom
wollywella Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Har du 3g simkort da? Jeg fikk feilmelding før jeg skaffet meg nytt simkort - har også netcom
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Må man ha 3G tlf for å få ringe videosamtaler??Jeg har ikke 3g tlf tror jeg (SE 610i) og jeg har videoanrop på tlf min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå