Gå til innhold

34+3 og full i influensa!!! i trope varmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy flate nå synes verken håndledd eller ankler for alt er så hovent at d går i et.

å hvilket bedre tidspunkt kan man ikke få influensa på?

har vært sjaber i flere dager nå men i dag og natt har d vært helt ille . hode kjennes ut som d sprenges, jeg nyser hele tiden, nesen produserer mer slim en jeg trodde d var mulig å jeg er helt utslått av varmen har ikke sovet på flere døgn...

må si jeg gleder meg til å bli frisk nå altså fy flate!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ikke noe særlig det da. Håper du blir bedre snart....God bedring!

Skrevet

Hadde det helt likt med deg i forrige uke.

Det kan være influensa, men kan også være pga det skiftende været, pollenallergi eller rett og slett hormoner.

Jeg tullet silkeskjerf rundt halsen natt og dag. Det hjalp en del. Passet på å alltid være varm på bena. Det hjalp også. Og så kjøpte jeg nesespray. I pakningen til den jeg kjøpte sto det at den kunne brukes av gravide så da tok jeg sjansen. Det lettet enormt! Det værste er jo å ikke kunne puste skikkelig! Pusset nesen skikkelig først, sprayen løsnet så resten så jeg fikk renset nesen skikkelig for resten. Da holdt det fint natten gjennom.

Så jeg anbefaler nesespray!

Skrevet

Tusn takk for svar :)

da har jeg vært hos legen..

fått konstatert god gammeldags influensa.. var vist veldig lett å få det mot slutten av svangerskapet... åsså måtte jeg passe på at snørret mitt holdt seg lyst for ble d gul/grønt kunne jeg ha fått bihulebettenelse som også var vanlig å få mot slutten...

hadde 1+ på protein og 2+ på sukker men blodtrykket mitt var helt normalt og d samme var senkningsprøven og blodsukkeret mitt var helt fint... så jeg fikk beskjed om å hvile å la bruke nesespray så gikk d nok over av seg selv... enda godt at d ikke var noe annet.. nå er d bare å ta tiden til hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...