Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg blir plutselig så tungpust og får høy puls( lå på 108 i stad). Når det roer seg blir jeg sinnsykt trøtt. Noen som har det slik, evt vet hvorfor? Det går jo over, men er utrolig ubehagelig
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Er det varmt hos deg, har du drukket for lite? Jeg har slike reaksjoner på varmen og har av den grunn ikke klart å være utenfor rom med vifte, uten at det blir slikt. Det er tungt for kroppen, stigende puls kan bl.a. skyldes at kroppen forsøker å kvitte seg med overskuddsvarme, ved å lede blodet til huden (for å svette mer). Denne prosessen krever enormt med energi! Tipset er: hold deg så kjølig du kan, unngå anstrengelser og drikk dobbelt så mye som du ellers har gjort. God bedring!
Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Ja her er det sinnsykt varmt ja. Jobber hver dag, så det gjør det jo ikke bedre. Må vel bli flinkere til å drikke, glemmer lett det når man har det travelt:( Tusn takk for gode råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå