Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå testet positivt på 2 tester og har regnet ut at jeg er 7 uker på vei i morgen!:)

Men situasjonen er den at jeg begynte å blø litt i går og har i fra i går til i dag blødd litt hele tiden. det er fra rosafarget på papiret til litt rødere i truseinnlegget, men ikke så kraftig som jeg bruker å ha når jeg har mensen. Den siste timen har jeg også fått litt murringer i mage og i ryggen. Er dette starten på en abort?????eller er dette normalt? jeg har aldri vært gravid før og vet lite om dette. Håper noen kan gi meg litt svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt en agort, så jeg vet ikke hvordan det føles..

Men å ha murringer i magen er ganske normalt, er visst livmora som utvider seg. Jeg har brun/rosa utflod, har hatt det den siste månden, har fått vite at det er og er helt normalt.. (om enn plagsomt!!) Tror ikke du skal bekymre deg så mye, det er nok ok;)

Skrevet

Jeg har nettopp hatt en abort, og fikk vite på legevakten at det oppleves svært så forskjellig. Jeg hadde mye blod og lite smerter, bare ubehag. Det er normalt med små blødninger og murringer i magen. Hvis du er bekymret, så ring legevakten. Du kan uansett ikke vite sikkert at det er en SA før du har vært på ultralyd, tror jeg..

Skrevet

Det gikk galt denne gangen. Fortsatte og blø og fikk smerter, mistet tidlig om morgenen, men slapp heldigvis utskraping. Trist, men tenker som så at jeg kan bli gravid så da er det bare å prøve på nytt igjen.

Skrevet

Trist å lese..

Men som du sier, du vet du kan bli gravid:)

Lykke til med videre prøving:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...